Poznań: WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUYNKU FUNDUSZU SKŁADKOWEGO W POZNANIU PRZY UL. ŚW. MARCIN 46/50.
Numer ogłoszenia: 372176-2013; data zamieszczenia 13.09.2013 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – usługi.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 317462-2013 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej budynku Funduszu Składkowego w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50.
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia i postępowania jest wykonywanie usługi ochrony fizycznej budynku biurowo – handlowo - usługowego w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50, wzmocnionej wsparciem grup interwencyjnych. Dodatkowo w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania rozbudowy istniejącego systemu dozoru telewizyjnego - monitoringu. Przedmiotowy budynek jest w całości podpiwniczony i składa się z dwóch części: część niższa dwukondygnacyjna o charakterze biurowym, z dwoma wejściami do klatek schodowych na poziomie przyziemia (jedno bezpośrednio z chodnika przy ul. Św. Marcin, drugie z podcienia klatką schodową na pierwsze piętro budynku), ta część połączona jest z ciągiem handlowo-biurowym sąsiednich nieruchomości. Na parterze mają siedzibę dwa banki – Bank CITI Handlowy oraz Raiffeisen Bank Polska S.A., które posiadają oddzielne wejścia bezpośrednio z ulicy, część wyższa dwunastokondygnacyjna z wejściem na poziomie przyziemia do hallu recepcyjnego, z którego jest przejście do wind osobowych (2) dojeżdżających do X piętra. System dozoru telewizyjnego - monitoring składa się obecnie z 4 kamer, monitora i rejestratora zdarzeń. Kamery są zainstalowane przy wszystkich trzech wejściach do obiektu i dodatkowo na „małej klatce schodowej” przy wejściu do toalety, z której korzystają słuchacze szkół językowych. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga rozbudowania systemu dozoru o dodatkowe 6 kamer, oraz dostosowania do tego pozostałej infrastruktury rejestrującej. Zamontowane urządzenia w ramach rozbudowy systemu przechodzą na własność Zamawiającego. Nagrania z monitoringu powinny być przechowywane przez co najmniej 30 dni. Usługa będzie polegać na świadczeniu ochrony fizycznej w formie stałej i bezpośredniej w następujący sposób: od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-22:00 przez 2 pracowników ochrony, od poniedziałku do piątku w godzinach 22:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w soboty w godzinach 6:00-16:00 przez 2 pracowników ochrony, w soboty w godzinach 16:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w niedziele i święta przez 1 pracownika ochrony, co będzie stanowiło łącznie około 26.642 roboczogodziny pracowników ochrony. Obowiązki Wykonawcy w ramach ochrony fizycznej obiektu będą polegać na obsłudze portierni, która opisana została szczegółowo w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (punkt 3). Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy ochrony biorący udział w realizacji przedmiotu zamówienia posiadali licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. Pracownicy ochrony biorący udział w realizacji przedmiotu umowy będą posiadać jednolite umundurowanie, dbać o estetykę wyglądu zewnętrznego, wykazywać się wysoką kulturą osobistą, rzetelnie i sumiennie wykonywać zadania pod nadzorem Szefa Ochrony Obiektu, który będzie utrzymywać stałe kontakty z Zamawiającym, zostaną wyposażeni w niezbędne środki ochrony fizycznej osób i mienia, o których mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4; 35120000–1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
USI Spółdzielnia Wielobranżowa
ul. Kramarska 17, 61-765 Poznań
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 320.000,00 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 251.998,69
-oferta z najniższą ceną: 251.998,69/oferta z najwyższą ceną: 306.068,62
-waluta: PLN.