Wykonywanie usługi ochrony fizycznej budynku w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

Warszawa: WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU BIUROWO-HANDLOWO-USŁUGOWEGO W POZNANIU PRZY UL. ŚW. MARCIN 46/50Numer ogłoszenia 269538-2011; data zamieszczenia 01.09.2011OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24.Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej budynku biurowo-handlowo-usługowego w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony fizycznej, wraz ze wsparciem grup interwencyjnych, budynku biurowo-handlowo-usługowego w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50. Zamówienie będzie wykonywane w następujący sposób: od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00 przez 2 pracowników ochrony, od poniedziałku do piątku w godz. 22:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w soboty w godz. 6:00-16:00 przez 2 pracowników ochrony, w soboty w godzinach 16:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w niedziele i święta przez 1 pracownika ochrony, połączone ze wsparciem grup interwencyjnych, w czasie nie dłuższym niż 10 min. od każdorazowego wezwania pracownika ochrony, co będzie stanowiło łącznie około 26.642 roboczogodziny pracowników ochrony.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: obsługę portierni, obsługiwanie systemów dozoru telewizyjnego obiektu - 4 kamer, monitora i rejestratora zdarzeń (kamery są zainstalowane przy wszystkich trzech wejściach do obiektu i dodatkowo na  tzw. małej klatce schodowej przy wejściu do toalety, z której korzystają słuchacze szkoły językowej), monitorowanie sygnałów alarmowych, obsługę systemu rejestracji obchodów budynku przez pracownika ochrony w punktach newralgicznych, uzgodnionych z Zamawiającym, dozór sygnalizacji urządzeń alarmowych i ostrzegawczych zainstalowanych w obiekcie, niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i organów ścigania o każdym zdarzeniu (próbie) włamania, utraty lub uszkodzenia mienia, zagrożenia osób i innych zdarzeń losowych, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zamówienia (w tym również elektronicznej) i udostępnianie jej do wglądu Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NieII.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79 71 00 00-4.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NieII.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NieII. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24 (od dnia 1.10.2011 r.).SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł (dziewięć tysięcy złotych).III.2) ZALICZKICzy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, obejmującej obszar województwa wielkopolskiego.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony dokument MSWiA i oświadczenie dołączone do oferty.III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch usług polegających na ochronie fizycznej obiektów o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług, dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty.III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) licencje pracowników ochrony fizycznej co najmniej I stopnia oraz co najmniej dwiema grupami interwencyjnymi zdolnymi dotrzeć do budynku w czasie do 10 min od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:-Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w Ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku.-wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane/bądź są wykonywane należycie.-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.-aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżejIII.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)-formularz ofertyIII.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczonyIV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie- najniższa cenaIV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak-zmiany postanowień umowy zostały przewidziane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.IV.4.4) Termin składania ofert: 8 września 2011 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie. 

Warszawa: WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU BIUROWO-HANDLOWO-USŁUGOWEGO W POZNANIU PRZY UL. ŚW. MARCIN 46/50

Numer ogłoszenia 269538-2011; data zamieszczenia 01.09.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl

 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony fizycznej budynku biurowo-handlowo-usługowego w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony fizycznej, wraz ze wsparciem grup interwencyjnych, budynku biurowo-handlowo-usługowego w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50. Zamówienie będzie wykonywane w następujący sposób: od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00 przez 2 pracowników ochrony, od poniedziałku do piątku w godz. 22:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w soboty w godz. 6:00-16:00 przez 2 pracowników ochrony, w soboty w godzinach 16:00-6:00 przez 1 pracownika ochrony, w niedziele i święta przez 1 pracownika ochrony, połączone ze wsparciem grup interwencyjnych, w czasie nie dłuższym niż 10 min. od każdorazowego wezwania pracownika ochrony, co będzie stanowiło łącznie około 26.642 roboczogodziny pracowników ochrony.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: obsługę portierni, obsługiwanie systemów dozoru telewizyjnego obiektu - 4 kamer, monitora i rejestratora zdarzeń (kamery są zainstalowane przy wszystkich trzech wejściach do obiektu i dodatkowo na  tzw. małej klatce schodowej przy wejściu do toalety, z której korzystają słuchacze szkoły językowej), monitorowanie sygnałów alarmowych, obsługę systemu rejestracji obchodów budynku przez pracownika ochrony w punktach newralgicznych, uzgodnionych z Zamawiającym, dozór sygnalizacji urządzeń alarmowych i ostrzegawczych zainstalowanych w obiekcie, niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i organów ścigania o każdym zdarzeniu (próbie) włamania, utraty lub uszkodzenia mienia, zagrożenia osób i innych zdarzeń losowych, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zamówienia (w tym również elektronicznej) i udostępnianie jej do wglądu Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79 71 00 00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24 (od dnia 1.10.2011 r.).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.000 zł (dziewięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, obejmującej obszar województwa wielkopolskiego.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony dokument MSWiA i oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch usług polegających na ochronie fizycznej obiektów o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług, dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) licencje pracowników ochrony fizycznej co najmniej I stopnia oraz co najmniej dwiema grupami interwencyjnymi zdolnymi dotrzeć do budynku w czasie do 10 min od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

-Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w Ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku.

-wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane/bądź są wykonywane należycie.

-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

-aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-formularz oferty

III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

- najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

-zmiany postanowień umowy zostały przewidziane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania ofert: 8 września 2011 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2011-09-01 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2011-09-01 14:42:36
Ostatnia modyfikacja: 2019-02-18 15:07:11

Rejestr zmian