Warszawa: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W OBIEKTACH CENTRUM REHABIULITACJI ROLNIKÓW KRUS W HORYŃCU ZDROJU, ul. SANATORYJNA 2.
Numer ogłoszenia 356216-2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 301578-2011 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 629 70 96, fax 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w obiektach Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w obiektach Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 2. Zakres robót określony w przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje w szczególności: malowanie pomieszczeń, wymianę terakoty, glazury, posadzek z wykładzin, wymianę stolarki, wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych, remont instalacji wentylacji w kuchni i jadalni oraz remont tarasu i schodów zewnętrznych. Dokumentacja ta stanowi załączniki nr 8-9(w formacie pdf) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, zgodnie z wymaganiami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Prace odbywać się będą na czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca winien zabezpieczać na bieżąco teren robót w sposób uniemożliwiający powstanie sytuacji zagrażających zdrowiu lub życiu pracowników lub klientów Użytkownika, a także bezkolizyjny dla ciągłości pracy wszelkich instalacji i urządzeń zainstalowanych w obiekcie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8; 45430000-8; 45421000-4; 45332000-3; 45100000-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Easy Consulting Sp. z o.o. ul. J. Kilińskiego 7/14, 15-089 Białystok, kraj/woj. Podlaskie.
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 542370,70 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 590420,73
-oferta z najniższą ceną: 590420,73 /oferta z najwyższą ceną: 742275,63
-waluta: PLN.