Warszawa, dnia 9.09.2009 r.
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane
na wykonanie robót remontowych wewnętrznych w budynkach sanatoryjnych i robót zewnętrznych na terenie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 2.
Numer ogłoszenia w BZP - 311764 - 2009; data zamieszczenia - 9.09.2009 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
Adres strony internetowej zamawiającego:www.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych wewnętrznych w budynkach sanatoryjnych i robót zewnętrznych na terenie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych wewnętrznych w budynkach sanatoryjnych i robót zewnętrznych na terenie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarach robót i w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących kolejno załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również we wzorze umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1; 45260000-7; 45453000-7..
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: w terminie do 31 grudnia 2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania, przed terminem składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego w banku: BOŚ SA II/O W-wa, numer rachunku: 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, znajdować się w sytuacji umożliwiającej wykonywanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Zobowiązany jest także wnieść wadium. 2) Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu prac, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia, każde z nich odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 3) Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 złotych.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, 4) Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 5) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 6) Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 7) Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 8) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu) co najmniej 2 zamówień (robót budowlanych), każde z nich odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca musi też udokumentować, załączając stosowne referencje lub potwierdzone protokoły odbioru, że wyżej wymienione roboty wykonał z należytą starannością, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców robót , 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) Kosztorysy ofertowe pozwalające na ocenę zgodności oferowanych robót z wymogami SIWZ i jej załączników, które stanowią materiał pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej za całość przedmiotu zamówienia, 11) W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być dołączony wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, przy czym Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom części zamówienia o wartości powyżej 70% oferowanej wartości zamówienia, tym samym wymaga, aby 30% robót zostało wykonane przez Wykonawcę, a ponadto niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych, 12) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, 13) W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 4, 5, 6 i 7 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio dla pkt 4,5 i , że: 13.1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 13.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); 13.3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); - odpowiednio dla pkt 6 składa: 13.4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich, 14) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.1.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.fsusr.gov.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania ofert:5 października 2009r., godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 323.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).