WYKONANIE PRAC REMONTOWO – KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU I OFICYNY NA TERENIE ZABYTKOWEGO KOMPLEKSU PAŁACOWO – PARKOWEGO W TERESINIE
Numer ogłoszenia: 379022-2014; data zamieszczenia 19.11.2014 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – roboty budowlane.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 279650-2014 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich w budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo – parkowego w Teresinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – konserwatorskich budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo - parkowego w Teresinie, Al. Druckiego – Lubeckiego 1, użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy przez Ośrodek Szkoleniowo – Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Prace remontowo - konserwatorskie obejmować będą w szczególności:
1. wymiana pokrycia dachu pałacu, łącznika i oficyny – częściowa wymiana uszkodzonej konstrukcji drewnianej, wymiana izolacji termicznej, całkowita wymiana pokrycia z blachy wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
2. remont elewacji pałacu – czyszczenie, uzupełnienie ubytków, naprawa detali i gzymsów, cokołów, balustrad, szpachlowanie i malowanie całej powierzchni,
3. remont elewacji oficyny – ocieplenie ścian w systemie bezspoinowym,
4. łącznik – wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych, wymiana posadzki i płytek gresowych,
5. tarasy i balkony – usunięcie wszelkich elementów aż do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie,
6. schody wejściowe i boczne – usunięcie wszystkich elementów do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie,
7. mała architektura (lwy i kolumny) - mechaniczne czyszczenie i zabezpieczenie preparatami,
8. stolarka okienna i drzwiowa – renowacja,
9. wnętrza pałacu – remont wszystkich pokoi hotelowych wraz z przynależnymi łazienkami (naprawa pęknięć, rys na ścianach i sufitach, malowanie, tapetowanie, konserwacja i naprawa parkietów we wszystkich pomieszczeniach, wymiana płytek ściennych i podłogowych oraz urządzeń sanitarnych w łazienkach, dostosowanie łazienki na parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych, ułożenie wykładzin PCV w pomieszczeniach zabiegowych, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego),
10. poddasze – remont ścian, wymiana wykładzin,
11. przystosowanie wejścia bocznego dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wraz z montażem podnośnika),
12. wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych, pionów, podejść, rur wody zimnej i ciepłej, leżaków w piwnicach z żeliwnych na rury PCV,
13. remont/wykonanie dodatkowych pionów wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych, sale konferencyjne – wyposażenie pomieszczeń w klimatyzatory przenośne,
14. technologia kuchni – wymiana separatora tłuszczu na nowy, wymiana elementów istniejącej wentylacji mechanicznej,
15. czyszczenie całej instalacji grzewczej (grzejniki i rury) oraz wykonanie instalacji grzejnikowej w łazienkach,
16. instalacje elektryczne –wymiana instalacji odgromowej, doprojektowanie instalacji przepięciowej, wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne, wymiana i doprojektowanie oświetlenia awaryjnego, modernizacja sieci Wi-Fi.
Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ, przedmiarami, zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu konserwatorskim i w Decyzji Nr 695/2013 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie prac, która została wydana przez Starostę Powiatowego w Sochaczewie. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego, złożonej z następujących opracowań, które oznaczone są odpowiednio załączniki do SIWZ: projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne; projekt budowlany; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; przedmiary robót (budowlane, sanitarne, elektryczne).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7; 45261000-4; 45443000-4; 45320000-6; 45400000-1; 45310000-3; 45330000-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
EUROBUDOWA Sp. z o.o.
ul. Orzechowa 25, 02-244 Warszawa
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 3.115.654,39 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 3.198.642,11
-oferta z najniższą ceną: 3.198.642,11/oferta z najwyższą ceną: 6.576.427,09
-waluta: PLN.