Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu w Teresinie

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

WYKONANIE PRAC REMONTOWO – KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU I OFICYNY NA TERENIE ZABYTKOWEGO KOMPLEKSU PAŁACOWO – PARKOWEGO W TERESINIE Numer ogłoszenia: 379022-2014; data zamieszczenia 19.11.2014 r.OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – roboty budowlane.Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 279650-2014 r.Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich w budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo – parkowego w Teresinie.II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – konserwatorskich budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo - parkowego w Teresinie, Al. Druckiego – Lubeckiego 1, użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy przez Ośrodek Szkoleniowo – Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Prace remontowo - konserwatorskie obejmować będą w szczególności:1. wymiana pokrycia dachu pałacu, łącznika i oficyny – częściowa wymiana uszkodzonej konstrukcji drewnianej, wymiana izolacji termicznej, całkowita wymiana pokrycia z blachy wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,2. remont elewacji pałacu – czyszczenie, uzupełnienie ubytków, naprawa detali i gzymsów, cokołów, balustrad, szpachlowanie i malowanie całej powierzchni,3. remont elewacji oficyny – ocieplenie ścian w systemie bezspoinowym, 4. łącznik – wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych, wymiana posadzki i płytek gresowych,5. tarasy i balkony – usunięcie wszelkich elementów aż do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie,6. schody wejściowe i boczne – usunięcie wszystkich elementów do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie,7. mała architektura (lwy i kolumny) - mechaniczne czyszczenie i zabezpieczenie preparatami, 8. stolarka okienna i drzwiowa – renowacja,9. wnętrza pałacu – remont wszystkich pokoi hotelowych wraz z przynależnymi łazienkami (naprawa pęknięć, rys na ścianach i sufitach, malowanie, tapetowanie, konserwacja i naprawa parkietów we wszystkich pomieszczeniach, wymiana płytek ściennych i podłogowych oraz urządzeń sanitarnych w łazienkach, dostosowanie łazienki na parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych, ułożenie wykładzin PCV w pomieszczeniach zabiegowych, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego),10. poddasze – remont ścian, wymiana wykładzin,11. przystosowanie wejścia bocznego dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wraz z montażem podnośnika),12. wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych, pionów, podejść, rur wody zimnej i ciepłej, leżaków w piwnicach z żeliwnych na rury PCV,13. remont/wykonanie dodatkowych pionów wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych, sale konferencyjne – wyposażenie pomieszczeń w klimatyzatory przenośne, 14. technologia kuchni – wymiana separatora tłuszczu na nowy, wymiana elementów istniejącej wentylacji mechanicznej,15. czyszczenie całej instalacji grzewczej (grzejniki i rury) oraz wykonanie instalacji grzejnikowej w łazienkach,16. instalacje elektryczne –wymiana instalacji odgromowej, doprojektowanie instalacji przepięciowej, wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne, wymiana i doprojektowanie oświetlenia awaryjnego, modernizacja sieci Wi-Fi.Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ, przedmiarami, zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu konserwatorskim i w Decyzji Nr 695/2013 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie prac, która została wydana przez Starostę Powiatowego w Sochaczewie. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego, złożonej z następujących opracowań, które oznaczone są odpowiednio załączniki do SIWZ: projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne; projekt budowlany; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; przedmiary robót (budowlane, sanitarne, elektryczne).II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7; 45261000-4; 45443000-4; 45320000-6; 45400000-1; 45310000-3; 45330000-9.SEKCJA III: PROCEDURAIII.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczonyIII.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEzamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: NieSEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAIV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014 r.IV.2) LICZBA  OTRZYMANYCH OFERT: 15IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:EUROBUDOWA Sp. z o.o.ul. Orzechowa 25, 02-244 WarszawaIV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 3.115.654,39 PLNIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:-cena wybranej oferty: 3.198.642,11-oferta z najniższą ceną: 3.198.642,11/oferta z najwyższą ceną: 6.576.427,09 -waluta: PLN.

WYKONANIE PRAC REMONTOWO – KONSERWATORSKICH W BUDYNKU PAŁACU I OFICYNY NA TERENIE ZABYTKOWEGO KOMPLEKSU PAŁACOWO – PARKOWEGO W TERESINIE

Numer ogłoszenia: 379022-2014; data zamieszczenia 19.11.2014 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – roboty budowlane.

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 279650-2014 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich w budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo – parkowego w Teresinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – konserwatorskich budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo - parkowego w Teresinie, Al. Druckiego – Lubeckiego 1, użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy przez Ośrodek Szkoleniowo – Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Prace remontowo - konserwatorskie obejmować będą w szczególności:

1. wymiana pokrycia dachu pałacu, łącznika i oficyny – częściowa wymiana uszkodzonej konstrukcji drewnianej, wymiana izolacji termicznej, całkowita wymiana pokrycia z blachy wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,

2. remont elewacji pałacu – czyszczenie, uzupełnienie ubytków, naprawa detali i gzymsów, cokołów, balustrad, szpachlowanie i malowanie całej powierzchni,

3. remont elewacji oficyny – ocieplenie ścian w systemie bezspoinowym,

4. łącznik – wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych, wymiana posadzki i płytek gresowych,

5. tarasy i balkony – usunięcie wszelkich elementów aż do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie,

6. schody wejściowe i boczne – usunięcie wszystkich elementów do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie,

7. mała architektura (lwy i kolumny) - mechaniczne czyszczenie i zabezpieczenie preparatami,

8. stolarka okienna i drzwiowa – renowacja,

9. wnętrza pałacu – remont wszystkich pokoi hotelowych wraz z przynależnymi łazienkami (naprawa pęknięć, rys na ścianach i sufitach, malowanie, tapetowanie, konserwacja i naprawa parkietów we wszystkich pomieszczeniach, wymiana płytek ściennych i podłogowych oraz urządzeń sanitarnych w łazienkach, dostosowanie łazienki na parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych, ułożenie wykładzin PCV w pomieszczeniach zabiegowych, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego),

10. poddasze – remont ścian, wymiana wykładzin,

11. przystosowanie wejścia bocznego dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wraz z montażem podnośnika),

12. wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych, pionów, podejść, rur wody zimnej i ciepłej, leżaków w piwnicach z żeliwnych na rury PCV,

13. remont/wykonanie dodatkowych pionów wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych, sale konferencyjne – wyposażenie pomieszczeń w klimatyzatory przenośne,

14. technologia kuchni – wymiana separatora tłuszczu na nowy, wymiana elementów istniejącej wentylacji mechanicznej,

15. czyszczenie całej instalacji grzewczej (grzejniki i rury) oraz wykonanie instalacji grzejnikowej w łazienkach,

16. instalacje elektryczne –wymiana instalacji odgromowej, doprojektowanie instalacji przepięciowej, wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne, wymiana i doprojektowanie oświetlenia awaryjnego, modernizacja sieci Wi-Fi.

Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ, przedmiarami, zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu konserwatorskim i w Decyzji Nr 695/2013 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie prac, która została wydana przez Starostę Powiatowego w Sochaczewie. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego, złożonej z następujących opracowań, które oznaczone są odpowiednio załączniki do SIWZ: projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne; projekt budowlany; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; przedmiary robót (budowlane, sanitarne, elektryczne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7; 45261000-4; 45443000-4; 45320000-6; 45400000-1; 45310000-3; 45330000-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014 r.

IV.2) LICZBA  OTRZYMANYCH OFERT: 15

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

EUROBUDOWA Sp. z o.o.

ul. Orzechowa 25, 02-244 Warszawa

IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 3.115.654,39 PLN

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:

-cena wybranej oferty: 3.198.642,11

-oferta z najniższą ceną: 3.198.642,11/oferta z najwyższą ceną: 6.576.427,09

 

-waluta: PLN.

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Adamiuk Witold
Data wytworzenia informacji: 2014-11-19 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2014-11-19 09:19:58
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:46:12

Rejestr zmian