WYKONANIE PRAC MODERNIZACYJNYCH I REMONTOWYCH BUDYNKÓW ROLNIK I
I ROLNIK II UŻYTKOWANYCH PRZEZ CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KRUS W HORYŃCU-ZDROJU, PRZY UL. SANATORYJNEJ 2
Numer ogłoszenia 113106-2015; data zamieszczenia: 14.05.2015 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków Rolnik I i Rolnik II użytkowanych przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu-Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków ROLNIK I i ROLNIK II w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Horyńcu Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2, których użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS. Prace remontowe obejmować będą w szczególności:
1) wymianęstolarki okiennej i drzwiowej (wykucie istniejących i niewymienionych okien i drzwi PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz montaż okien PCV w okleinie jednostronnej, montaż drzwi aluminiowych, czyszczenie i malowanie krat okiennych, montaż parapetów zewnętrznych),
2) remont pomieszczeń (uzupełnienie tynku na ościeżach, szpachlowanie gładzią i malowanie ościeży),
3) przebudowa balkonów (demontaż barierek stalowych, rozebranie nawierzchni płyt balkonowych oraz tarasów, remont czoła balkonów, ocieplenie płyt balkonowych, montaż balustrad ze stali nierdzewnej z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego),
4) ocieplenie budynków wraz malowaniem elewacji,
5) wykonanie ściany oddzielenia p.poż. i wydzielenie stref pożarowych budynków,
6) wykonanie dodatkowego wejścia do budynku przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych,
7) ocieplenie stropodachu,
8) remont kominów (wymiana czap betonowych i okucie ich blachą powlekaną, wymiana instalacji odgromowej, wymiana kratek wentylacyjnych),
9) remont podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym,
10) przebudowa rewizji kanalizacji deszczowej,
11) remont utwardzenia (rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, wyrównanie podłoża i ponowne ułożenie chodników),
12) remont ogrodzenia (odczyszczenie i malowanie przęseł ogrodowych oraz remont okładzin).
Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych i remontowych określony został w projekcie budowlanym, wykonawczym, w aneksie do projektu, w przedmiarach, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w warunkach techniczno - organizacyjnych robót.
Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w czynnym obiekcie sanatoryjnym, a co za tym idzie wszystkie prace należy wykonać ściśle według terminów określonych w Harmonogramie rzeczowo - finansowym. Ze względu na zaplanowane przez Użytkownika turnusy rehabilitacyjne nie jest możliwe wydłużenie terminów prac prowadzonych w części hotelowej.
Zamawiający wymaga co najmniej36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zamontowane urządzenia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w § 13 wzoru umowy.
Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ (i we wszystkich załącznikach) przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne do uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45321000-3, 45421100-5, 45431100-8, 45443000-4
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga wykonania całego zamówienia w nieprzekralnym terminie do dnia 14 października 2016 r. Zamawiający przewiduje, że przekazanie terenu nastąpi do 16 sierpnia 2015 r. Roboty wykonywane będą w podziale na etapy w następujących terminach: etap I od dnia przekazania terenu robót do 18.12.2015 r., etap II od dnia przekazania terenu robót do 30.09.2016 r. (szczegółowy zakres prac, dokładne terminy poszczególnych etapów i ich części zostały określone w warunkach techniczno - organizacyjnych i harmonogramie rzeczowo finansowym robót stanowiących załączniki do SIWZ)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 z dopiskiem Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków ROLNIK I oraz ROLNIK II użytkowanych przez CRR KRUS w Horyńcu-Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych robót budowlanych, potwierdzonego dowodami, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał
co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem również roboty termomodernizacyjne, o wartości łącznej wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 1.800.000,00 zł. brutto. Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione roboty wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz robót wraz z załączonymi do niego dowodami oraz oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli:
1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom;
2) kierownika robot posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób i oświadczenie załączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 złotych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz powinien zawierać roboty potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ. Dowodami są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane roboty wskazane w wykazie jest Zamawiający, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
2) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 złotych.
5) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizację części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż określony w dokumentacji postępowania.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
3) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
4) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału, opisanych w pkt III.3 Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, jako jego Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ppkt 1)-5).
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4.3.2 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
1) Wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik o SIWZ.
2) Dowód wniesienia wadium.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.
4) Harmonogram rzeczowo - finansowy zadania zgodny ze wzorem załączonym do SIWZ.
5) Kosztorysy ofertowe, które zgodnie z zapisami Rozdziału III pkt 10 SIWZ stanowią materiał pomocniczy.
III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia - 90%
Okres gwarancji - 10%
IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilkuz następujących okoliczności:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
2) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,
3) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy,
4) w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, łącznie ze zmianą jej terminów i harmonogramu, jeżeli zmiany te powstały z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
5) w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania ofert 09 czerwca 2015 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.