Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

                                                                     Warszawa, 10 listopada 2009 r.Ogłoszenie o zamówieniu - usługina ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez okres 2 lat, tj. od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku.Numer ogłoszenia: 204109-2009; data zamieszczenia 10.11.2009 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24. Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez okres 2 lat, tj. od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w ramach następujących ubezpieczeń:1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadanego mienia,2. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,3. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,4. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji,5. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66 51 52 00-5 i 66 51 60 00-0.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NieII.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nieII. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy , tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty publikacji ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub są w trakcie realizacji co najmniej dwóch zamówień w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów lub ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 150.000,00 złotych (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 7 SIWZ oraz  dysponować na terytorium RP co najmniej jedną placówką zdolną do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku i odpowiedzialności cywilnej, w tym do przeprowadzania wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód (warunek te potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 8 SIWZ), 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 2 SIWZ).Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (DZ. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), 5) Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 6) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu lub będących w trakcie realizacji co najmniej dwóch zamówień w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów lub ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto. Wykonawca musi wykazać zrealizowane zamówienia w formie tabeli z podaniem wartości składek, dat wykonywania, nazwy adresu i telefonu odbiorców usług, 8) Wykaz placówek na terenie RP zdolnych do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku Funduszu Składkowego, w tym do przeprowadzania wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód, 9) Ogólne warunki ubezpieczeń spełniające wymogi zakresu ubezpieczenia  określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 10) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, 11) W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę za granicą, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 5 i 6 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 11.1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 11.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich, 12) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczonyIV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.1.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.IV.3.4) Termin składania ofert: 24 listopada 2009r., godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 323.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                                     Warszawa, 10 listopada 2009 r.

Ogłoszenie o zamówieniu - usługi

na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez okres 2 lat, tj. od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku.

Numer ogłoszenia: 204109-2009; data zamieszczenia 10.11.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego:www.fsusr.gov.pl

 

I.2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez okres 2 lat, tj. od 1 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w ramach następujących ubezpieczeń:

  • 1. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadanego mienia,
  • 2. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,
  • 3. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
  • 4. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji,
  • 5. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66 51 52 00-5 i 66 51 60 00-0.

1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy , tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty publikacji ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub są w trakcie realizacji co najmniej dwóch zamówień w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów lub ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 150.000,00 złotych (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 7 SIWZ oraz  dysponować na terytorium RP co najmniej jedną placówką zdolną do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku i odpowiedzialności cywilnej, w tym do przeprowadzania wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód (warunek te potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 8 SIWZ), 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 7 ppkt 2 SIWZ).

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4) Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (DZ. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), 5) Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 6) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu lub będących w trakcie realizacji co najmniej dwóch zamówień w zakresie ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów lub ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk o łącznej wartości składek nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto. Wykonawca musi wykazać zrealizowane zamówienia w formie tabeli z podaniem wartości składek, dat wykonywania, nazwy adresu i telefonu odbiorców usług, 8) Wykaz placówek na terenie RP zdolnych do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku Funduszu Składkowego, w tym do przeprowadzania wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód, 9) Ogólne warunki ubezpieczeń spełniające wymogi zakresu ubezpieczenia  określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 10) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, 11) W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę za granicą, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 5 i 6 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 11.1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 11.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich, 12) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.1.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania ofert:24 listopada 2009r., godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 323.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2009-11-10 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2009-11-10 13:29:30
Ostatnia modyfikacja: 2017-09-12 11:48:27

Rejestr zmian