Warszawa: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU W KOŁOBRZEGU PRZY
UL. NORWIDA 3 POLEGAJĄCA NA ZABUDOWIE TARASU OD STRONY PÓŁNOCNEJ.
Numer ogłoszenia: 124552-2013; data zamieszczenia 28.03.2013 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 46744-2013 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku użytkowanego przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "NIWA" w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3 polegająca na zabudowie tarasu budynku od strony północnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku użytkowanego przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "NIWA" w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3 polegająca na zabudowie tarasu budynku od strony północnej. Nadbudowa tarasów nad kondygnacją przyziemia zostanie dokonana w celu powiększenia powierzchni istniejącej stołówki oraz częściowo kawiarni. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 00 00 00-7; 45 20 00 00-9; 45 30 00 00-3;
45 40 00 00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2013 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STANPOL - Stanisław Polański,
ul. Dostatnia 8 m. 6, 02-991 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 1.327.805,29 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 1.062.060,36
-oferta z najniższą ceną: 1.062.060,36/oferta z najwyższą ceną: 1.533.161,05
-waluta: PLN.