FS-ZPI-251-3/1011/13 Warszawa, 31 lipca 2013 r.
ADRESACI:
1. Ciężarowe Usługi Transportowe, Lech Czerec,
ul. Strażacka 4, 72-514 Kołczewo
2. TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy, ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań
3. JONDA Sp. z o.o. ul. Welecka 21B, 72-006 Mierzyn
4. Przedsiębiorstwo Budowlane „KOBUD" s.c. Ewa Janusz, Aleksander Janusz, ul. Legnicka 6, 55-300 Środa Śląska
5. P.P.U.H. „REMDOM" Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza
ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie rozbiórki nieużytkowanego budynku stołówki przy ul. M. Konopnickiej 20 w Świnoujściu, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.); znak sprawy FS-ZPI-251-3/13.
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 złożoną przezWykonawcę
TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy
ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań
uzasadnienie: wyboru:
cena najkorzystniejszej oferty wynosi 73.866,18 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta spełnia warunki
i wymagania określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) w jedynym kryterium jakim była cena, stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
Nr 1-Ciężarowe Usługi Transportowe, Lech Czerec, ul. Strażacka 4, 72-514 Kołczewo- cena brutto oferty: 135.300,00 złotych,
Nr 2-TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy, ul. Pana Twardowskiego 4,
60-193 Poznań - cena brutto oferty: 73.866,18 złotych,
Nr 3-JONDA Sp. z o.o. ul. Welecka 21B, 72-006 Mierzyn - cena brutto oferty: 356.725,09 złotych,
Nr 4-Przedsiębiorstwo Budowlane „KOBUD" s.c. Ewa Janusz, Aleksander Janusz, ul. Legnicka 6,
55-300 Środa Śląska - cena brutto oferty: 110.457,64 złotych,
Nr 5-P.P.U.H. „REMDOM" Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza - cena brutto oferty: 458.105,07 złotych,
Do oceny ofert zostało zakwalifikowanych 5 nieodrzuconych ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco:
Numer oferty | Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto |
1 | 54,59 (wg. wyliczenia 73866,18/135300,00) |
2 | 100,00 (wg. wyliczenia 73866,18/73866,18) |
3 | 20,71 (wg. wyliczenia 73866,18/356725,09) |
4 | 66,87 (wg. wyliczenia 73866,18/110457,64) |
5 | 16,12 (wg. wyliczenia 73866,18/458105,07) |
Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni- jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem
na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem
na nr 22 629 97 24.
W przypadku braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.
OTRZYMUJĄ:
adresaci
a/a
strona internetowa
tablica ogłoszeń