Rozbiórka nieużytkowanego budynku stołówki przy ul. M. Konopnickiej 20 w Świnoujściu.

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 FS-ZPI-251-3/1011/13                                                                        Warszawa, 31 lipca 2013 r. ADRESACI: 1. Ciężarowe Usługi Transportowe, Lech Czerec, ul. Strażacka 4, 72-514 Kołczewo 2. TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy, ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań 3. JONDA Sp. z o.o. ul. Welecka 21B, 72-006 Mierzyn 4. Przedsiębiorstwo Budowlane „KOBUD" s.c. Ewa Janusz, Aleksander Janusz, ul. Legnicka 6, 55-300 Środa Śląska 5. P.P.U.H. „REMDOM" Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie rozbiórki nieużytkowanego budynku stołówki przy ul. M. Konopnickiej 20 w Świnoujściu, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.); znak sprawy FS-ZPI-251-3/13. Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań uzasadnienie: wyboru: cena najkorzystniejszej oferty wynosi 73.866,18 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta spełnia warunki i wymagania określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) w jedynym kryterium jakim była cena, stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu złożono następujące oferty: Nr 1-Ciężarowe Usługi Transportowe, Lech Czerec, ul. Strażacka 4, 72-514 Kołczewo- cena brutto oferty: 135.300,00 złotych, Nr 2-TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy, ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań - cena brutto oferty: 73.866,18 złotych, Nr 3-JONDA Sp. z o.o. ul. Welecka 21B, 72-006 Mierzyn  - cena brutto oferty: 356.725,09 złotych, Nr 4-Przedsiębiorstwo Budowlane „KOBUD" s.c. Ewa Janusz, Aleksander Janusz, ul. Legnicka 6, 55-300 Środa Śląska - cena brutto oferty: 110.457,64 złotych, Nr 5-P.P.U.H. „REMDOM" Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza - cena brutto oferty: 458.105,07 złotych, Do oceny ofert zostało zakwalifikowanych 5 nieodrzuconych ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ,  punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco: Numer oferty Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto 1 54,59 (wg. wyliczenia 73866,18/135300,00) 2 100,00 (wg. wyliczenia 73866,18/73866,18) 3 20,71 (wg. wyliczenia 73866,18/356725,09) 4 66,87 (wg. wyliczenia 73866,18/110457,64) 5 16,12 (wg. wyliczenia 73866,18/458105,07) Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni- jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych. Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24. W przypadku braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną. OTRZYMUJĄ: adresaci a/a strona internetowa tablica ogłoszeń 

 

FS-ZPI-251-3/1011/13                                                                        Warszawa, 31 lipca 2013 r.

ADRESACI:

1. Ciężarowe Usługi Transportowe, Lech Czerec,

ul. Strażacka 4, 72-514 Kołczewo

2. TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy, ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań

3. JONDA Sp. z o.o. ul. Welecka 21B, 72-006 Mierzyn

4. Przedsiębiorstwo Budowlane „KOBUD" s.c. Ewa Janusz, Aleksander Janusz, ul. Legnicka 6, 55-300 Środa Śląska

5. P.P.U.H. „REMDOM" Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza

ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie rozbiórki nieużytkowanego budynku stołówki przy ul. M. Konopnickiej 20 w Świnoujściu, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.); znak sprawy FS-ZPI-251-3/13.

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 złożoną przezWykonawcę

TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy

ul. Pana Twardowskiego 4, 60-193 Poznań

uzasadnienie: wyboru:

cena najkorzystniejszej oferty wynosi 73.866,18 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta spełnia warunki
i wymagania określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) w jedynym kryterium jakim była cena, stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu złożono następujące oferty:

Nr 1-Ciężarowe Usługi Transportowe, Lech Czerec, ul. Strażacka 4, 72-514 Kołczewo- cena brutto oferty: 135.300,00 złotych,

Nr 2-TRANS-KOP s.c. P.W.T.U.H. Tomasz i Janina Wysoczańscy, ul. Pana Twardowskiego 4,
60-193 Poznań - cena brutto oferty: 73.866,18 złotych,

Nr 3-JONDA Sp. z o.o. ul. Welecka 21B, 72-006 Mierzyn  - cena brutto oferty: 356.725,09 złotych,

Nr 4-Przedsiębiorstwo Budowlane „KOBUD" s.c. Ewa Janusz, Aleksander Janusz, ul. Legnicka 6,
55-300 Środa Śląska - cena brutto oferty: 110.457,64 złotych,

Nr 5-P.P.U.H. „REMDOM" Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza - cena brutto oferty: 458.105,07 złotych,

Do oceny ofert zostało zakwalifikowanych 5 nieodrzuconych ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ,  punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco:

Numer oferty

Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto

1

54,59 (wg. wyliczenia 73866,18/135300,00)

2

100,00 (wg. wyliczenia 73866,18/73866,18)

3

20,71 (wg. wyliczenia 73866,18/356725,09)

4

66,87 (wg. wyliczenia 73866,18/110457,64)

5

16,12 (wg. wyliczenia 73866,18/458105,07)

Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni- jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem
na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem
na nr 22 629 97 24.

W przypadku braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

OTRZYMUJĄ:

adresaci

a/a

strona internetowa

tablica ogłoszeń

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2013-07-31 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2013-07-31 11:03:24
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:52:26

Rejestr zmian