Remont części pomieszczeń sanitarnych w budynkach CRR KRUS w Horyńcu-Zdroju z dostosowaniem łazienek dla osób niepełnosprawnych

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKACH CRR KRUS W HORYŃCU - ZDROJU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM ŁAZIENEK DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Numer ogłoszenia 88822-2016; data zamieszczenia: 14.04.2016 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24. Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części pomieszczeń sanitarnych w budynkach CRR KRUS w Horyńcu - Zdroju wraz z dostosowaniem łazienek dla osób niepełnosprawnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe wykonywane będą w części pomieszczeń sanitarnych i będą obejmowały w szczególności: 1)  rozebranie posadzek z terakoty, demontaż sufitów podwieszanych, ścianek, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, posadzek wraz z warstwą wyrównawczą, istniejących instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych oraz instalacji centralnego ogrzewania; 2)  demontaż armatury wraz z podejściami wodno-kanalizacyjnymi (brodziki i misy ustępowe z saniplusami), 3)  wywiezienie gruzu z rozbiórki, zdemontowanych materiałów i urządzeń, 4)  zabudowa pionów, wykonanie zabudowy gipsowo-kartonowej wraz z wymianą sufitów podwieszanych, 5)  montaż nowych instalacji sanitarnych i grzewczych - instalacja wody zimnej, instalacja wody ciepłej, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o. wraz z montażem grzejników, 6)  wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych - instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd wtykowych i wypustów, 7)  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (wyciągowa za pomocą wentylatorów), 8)  przygotowanie podłoża, wykonanie izolacji, układanie płytek ceramicznych, posadzki z płytek gresowych, prace wykończeniowe, 9)  remont stolarki drzwiowej, zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż i ponowny montaż żaluzji okiennych, 10)   malowanie ścian i sufitów, 11)   dostawa i montaż armatury łazienkowej (brodzików, kabin prysznicowych, misek ustępowych   wraz ze spłuczkami) oraz pochwytów dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres remontu budynku części pomieszczeń sanitarnych określony został w projekcie budowlano-wykonawczym, w przedmiarach i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5, 45111300-1, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga wykonania całego zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 120 dni od daty podpisania umowy. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 z dopiskiem „Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników - przetarg nieograniczony na remont części pomieszczeń sanitarnych w budynkach użytkowanych przez CRR KRUS w Horyńcu - Zdroju"". Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełniania przez beneficjenta (Funduszu Składkowego) dodatkowych warunków albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Funduszu Składkowego z żądaniem zapłaty). Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie PZP.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie PZP. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych robót budowlanych, potwierdzonego dowodami, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty remontowe, o wartości łącznej wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione roboty wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz robót wraz z załączonymi do niego dowodami oraz oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. III.3.3) Potencjał techniczny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli kierownika robot posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadania uprawnień budowlanych oraz oświadczenie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 600.000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1)  Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane roboty wskazane w wykazie jest Zamawiający, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 2)  Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. 3)  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)  Aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 600.000,00 złotych. 5)  Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6)  Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizację części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż określony w dokumentacji postępowania. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć: 1)  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3)  Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4)  Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5)  Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału, opisanych w pkt III.3 Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, jako jego Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ppkt 1)-5). III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym także określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) 1.    Wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2.    Dowód wniesienia wadium. 3.    Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy. 4.    Kosztorysy ofertowe, które zgodnie z zapisami Rozdziału III pkt 6 SIWZ stanowią materiał pomocniczy. III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia            -           80% Okres gwarancji                                              -           20% Punkty przyznawane za kryterium „cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru: C =Cn : Cb x 80 [pkt ] gdzie: C - liczba punktów przyznana danej ofertcie, Cn - cena najniższa, Cb - cena badanej oferty, Punkty przyznane za kryterium „okres gwarancji" będą liczone wg następującego wzoru: G = ((Go-36)/36)x20 gdzie: G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję i rękojmię na całość zamówienia w miesiącach, Go - gwarancja i rękojmia podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany. Okres gwarancji i rękojmi na całość zamówienia udzielony na ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 72 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca otrzyma 0 pkt i nie będzie on podstawiany do wzoru. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100. W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną. IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1.    w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT, 2.    w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy, 3.    w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, łącznie ze zmianą jej terminów, jeżeli zmiany te powstały z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 4.    w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl . Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa. IV.4.4) Termin składania ofert: 11 maja 2016 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.   

 

REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKACH CRR KRUS
W HORYŃCU - ZDROJU WRAZ Z DOSTOSOWANIEM ŁAZIENEK DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Numer ogłoszenia 88822-2016; data zamieszczenia: 14.04.2016 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części pomieszczeń sanitarnych w budynkach CRR KRUS w Horyńcu - Zdroju wraz z dostosowaniem łazienek dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Prace remontowe wykonywane będą w części pomieszczeń sanitarnych i będą obejmowały
w szczególności:

1)  rozebranie posadzek z terakoty, demontaż sufitów podwieszanych, ścianek, okładzin ściennych
z płytek ceramicznych, posadzek wraz z warstwą wyrównawczą, istniejących instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych oraz instalacji centralnego ogrzewania;

2)  demontaż armatury wraz z podejściami wodno-kanalizacyjnymi (brodziki i misy ustępowe
z saniplusami),

3)  wywiezienie gruzu z rozbiórki, zdemontowanych materiałów i urządzeń,

4)  zabudowa pionów, wykonanie zabudowy gipsowo-kartonowej wraz z wymianą sufitów podwieszanych,

5)  montaż nowych instalacji sanitarnych i grzewczych - instalacja wody zimnej, instalacja wody ciepłej, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja c.o. wraz z montażem grzejników,

6)  wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych - instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd wtykowych i wypustów,

7)  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (wyciągowa za pomocą wentylatorów),

8)  przygotowanie podłoża, wykonanie izolacji, układanie płytek ceramicznych, posadzki z płytek gresowych, prace wykończeniowe,

9)  remont stolarki drzwiowej, zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż i ponowny montaż żaluzji okiennych,

10)   malowanie ścian i sufitów,

11)   dostawa i montaż armatury łazienkowej (brodzików, kabin prysznicowych, misek ustępowych  
wraz ze spłuczkami) oraz pochwytów dla osób niepełnosprawnych.

Szczegółowy zakres remontu budynku części pomieszczeń sanitarnych określony został w projekcie budowlano-wykonawczym, w przedmiarach i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5, 45111300-1, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga wykonania całego zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 120 dni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002z dopiskiem „Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników - przetarg nieograniczony na remont części pomieszczeń sanitarnych w budynkach użytkowanych przez CRR KRUS w Horyńcu - Zdroju"". Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełniania przez beneficjenta (Funduszu Składkowego) dodatkowych warunków albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Funduszu Składkowego z żądaniem zapłaty). Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie PZP.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie PZP.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych robót budowlanych, potwierdzonego dowodami, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał
co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty remontowe, o wartości łącznej wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione roboty wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz robót wraz z załączonymi do niego dowodami oraz oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował ich zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu
o oświadczenie załączone do oferty.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia,
to jest załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia, oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności, czyli kierownika robot posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu
o załączony do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadania uprawnień budowlanych oraz oświadczenie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 600.000,00 złotych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)  Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi czy roboty te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane roboty wskazane w wykazie jest Zamawiający, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.

2)  Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.

3)  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

4)  Aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 600.000,00 złotych.

5)  Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

6)  Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizację części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż zmiana albo rezygnacja przez Wykonawcę z podmiotu będącego podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że proponowany inny podwykonawca lub samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż określony w dokumentacji postępowania.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1)  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

3)  Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

4)  Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

5)  Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału, opisanych w pkt III.3 Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, jako jego Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ppkt 1)-5).

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym także określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

1.    Wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

2.    Dowód wniesienia wadium.

3.    Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.

4.    Kosztorysy ofertowe, które zgodnie z zapisami Rozdziału III pkt 6 SIWZ stanowią materiał pomocniczy.

III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia            -           80%

Okres gwarancji                                              -           20%

Punkty przyznawane za kryterium „cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru:

C =Cn : Cb x 80 [pkt ]

gdzie:

C - liczba punktów przyznana danej ofertcie,

Cn - cena najniższa,

Cb - cena badanej oferty,

Punkty przyznane za kryterium „okres gwarancji" będą liczone wg następującego wzoru:

G = ((Go-36)/36)x20

gdzie:

G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję i rękojmię na całość zamówienia w miesiącach,

Go - gwarancja i rękojmia podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.

Okres gwarancji i rękojmi na całość zamówienia udzielony na ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 72 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca otrzyma 0 pkt i nie będzie on podstawiany do wzoru.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100.

W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.

IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:

1.    w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,

2.    w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy,

3.    w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, łącznie ze zmianą jej terminów, jeżeli zmiany te powstały z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

4.    w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania ofert: 11 maja 2016 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2016-04-14 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2016-04-14 13:24:53
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:40:34

Rejestr zmian