Warszawa: PRZEBUDOWA INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ W STACJI UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ BUDYNKU BASENU W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. KONOPNICKIEJ 17
Numer ogłoszenia 84822-2012; data zamieszczenia 19.03.2012 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 32184-2012 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w stacji uzdatniania wody basenowej budynku basenu w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej 17.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu stacji uzdatniania wody basenowej budynku basenu w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej 17. Obiekt basenu użytkowany jest przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „SASANKA".
Szczegółowy zakres robót związanych z przebudową instalacji wentylacji mechanicznej, o której mowa w ust. 1 określony został w projekcie budowlano - wykonawczym pn. „Instalacja wentylacji mechanicznej stacja uzdatniania wody", przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zamawiający informuje roboty związane z wykonaniem przedmiotu umowy będą realizowane na czynnym obiekcie, w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni od podpisania umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym i Użytkownikiem budynku harmonogram rzeczowo-finansowy robót, w którym będą wyszczególnione etapy robót oraz terminy ich rozpoczęcia i zakończenia
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5; 45300000-0; 42520000-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
FANZA Jarosław Żmuda, ul. Św. Macieja 17, 78-100 Kołobrzeg kraj/woj. zachodniopomorskie
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 71.573,61 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 95.029,80
-oferta z najniższą ceną: 57.095,14/oferta z najwyższą ceną: 95.822,07
-waluta: PLN.