PRZEBUDOWA INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ W HALI BASENU I W POMIESZCZENIACH TOWARZYSZĄCYCH W BUDYNKU CRR KRUS „SASANKA”
PRZY UL. KONOPNICKIEJ 17
Numer ogłoszenia: 355168-2014; data zamieszczenia 24.10.2014 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – roboty budowlane.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 306386-2014 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenu i w pomieszczeniach towarzyszących w budynku CRR KRUS „Sasanka” w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej 17.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenowej i w pomieszczeniach towarzyszących w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej 17. Obiekt basenu użytkowany jest przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS „SASANKA” w Świnoujściu. Szczegółowy zakres robót związanych z przebudową istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej, określony został w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) projekt budowlano - wykonawczy - Instalacja wentylacji mechanicznej zasilanie central wentylacyjnych w ciepło, chłód i odpływ kondensatu;
2) projekt budowlano - wykonawczy - Instalacja wentylacji mechanicznej hala basenowa i pomieszczenia towarzyszące;
3) przedmiary robót (materiał pomocniczy);
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sanitarnych/budowlanych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 21 22 12-5; 45 30 00 00-0; 45 33 12 10-1; 42 52 00 00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
FANZA Jarosław Żmuda
ul. Św. Macieja 17, 78-100 Kołobrzeg
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 384.030,56 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 357.393,72
-oferta z najniższą ceną: 357.393,72/oferta z najwyższą ceną: 357.393,72
-waluta: PLN.