Warszawa, 01 września 2014 r.
FS-ZPI-251-2/1516/14
Adresaci:
· Firma Usługowo – Handlowa FANZA Jarosław Żmuda, ul. św. Macieja 17, 78-100 Kołobrzeg
· a/a, tablica ogłoszeń
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. 2013 poz. 907 z późn. zm.), którego przedmiotem jest przebudowa istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenowej i pomieszczeniach towarzyszących w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej 17.
ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU/UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą”, zawiadamia, że postępowanie na przebudowę istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenowej i pomieszczeniach towarzyszących w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej 17 zostało unieważnione na podstawie art. 93
ust. 1 pkt 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
uzasadnienie:
W postępowaniu na przebudowę istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenowej
i pomieszczeniach towarzyszących w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego wpłynęła 1 oferta złożona przez Firmę Usługowo – Handlową FANZA Jarosław Żmuda, ul. św. Macieja 17, 78-100 Kołobrzeg – cena brutto oferty: 324.183,72 złotych
Zamawiający odrzucił w/w ofertę w oparciu o przepisy art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP gdyż została ona złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4, gdyż nie wykazał spełniania warunków udziału
w postępowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu było wykazanie, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 złotych - Rozdział V pkt 1, ppkt 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą złożył kopię polisy ubezpieczenia OC na kwotę 200 tys. złotych,
a w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentu, Wykonawca złożył oświadczenie, że
w przypadku wyboru jego oferty i po podpisaniu umowy zobowiązuje się do zawarcia i opłacenia polisy ubezpieczeniowej na sumę nie niższą niż 500 tysięcy złotych. Warunek nie został spełniony, gdyż zgodnie z przepisami art. 26 ustawy PZP dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunku na dzień składania ofert.
Zgodnie z przepisami powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych od powyższej decyzji
i rozstrzygnięcia, ale z uwagi na fakt, iż wartość postępowania jest poniżej tzw. „progów unijnych”, wyłącznie w zakresie dotyczącym wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania. Odwołanie może zostać wniesione w formie pisemnej do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma
e-mailem na adres: w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl lub faksem na numer 22 629 97 24.
W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.