Warszawa, 20.03.2009 r.
Ogłoszenie o zamówieniu - usługi
na opracowanie konserwatorskiego programu ochrony i dostępności inwestycyjnej terenu oraz koncepcji modernizacji istniejących obiektów i budowy nowego budynku sanatoryjnego na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Teresinie, Al. Druckiego-Lubeckiego 1
Numer ogłoszenia 71512-2009; data zamieszczenia 20.03.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie konserwatorskiego programu ochrony i dostępności inwestycyjnej terenu oraz koncepcji modernizacji istniejących obiektów i budowy nowego budynku sanatoryjnego na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Teresinie, Al. Druckiego-Lubeckiego 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie konserwatorskiego programu ochrony i dostępności inwestycyjnej terenu oraz koncepcji modernizacji istniejących obiektów i budowy nowego budynku sanatoryjnego na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Teresinie, Al. Druckiego-Lubeckiego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 9 do SIWZ pn. „Program funkcjonalno - użytkowy zamierzeń inwestycyjnych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71 22 00 00-6; 71 21 00 00-3; 71 24 10 00-9; 71 24 20 00-6.
1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 3)Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali co najmniej 1 (jeden) konserwatorski program ochrony i dostępności inwestycyjnej dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej, 4)Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 (jedno) opracowanie konserwatorsko-projektowe dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej, 5)Wykażą, że posiadają zespół zdolny do wykonania zamówienia, tj załączą listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji bądź przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykazane osoby powinny posiadać kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579). Do wykazu należy załączyć potwierdzone za zgodność kopie ich uprawnień, właściwych dla funkcji jakie będą pełnić oraz kopie wpisów w zakresie przynależności do właściwych izb zawodowych.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. 7 SIWZ metodą spełnia lub nie spełnia. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz oferty, 2)Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , 3)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, 4)Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 5)Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 6)Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 7)Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 8)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu) opracowań tj. konserwatorskich programów ochrony i dostępności inwestycyjnej dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że opracowania te zostały wykonane należycie, 9)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu) opracowań konserwatorsko-projektowych dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że opracowania te zostały wykonane należycie , 10)Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, tj. lista osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami i uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych izb zawodowych, 11)W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być dołączony wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, przy czym niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców , 12)Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, 13)W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt 4, 5, 6 i 7 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio dla pkt 4,5 i , że: 13.1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 13.2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); 13.3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); - odpowiednio dla pkt 6 składa: 13.4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); przy czym, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy każdego z nich, 14)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.1.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.1.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.fsusr.gov.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania ofert: 22 kwietnia 2009r., godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, pokój 323.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).