Opracowanie konserwatorskiego programu ochrony oraz koncepcji modernizacji i budowy nowego budynku sanatoryjnego w Teresinie

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

Warszawa, 4 maja 2009 r.FS-SZP-251-01/09ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIAFundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolnikówul. Żurawia 32/34; 00-515 Warszawa; tel. (022) 629-70-96; fax (022) 629-97-24informuje o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą PZP, (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, na opracowanie konserwatorskiego programu ochrony i dostępności inwestycyjnej terenu oraz koncepcji modernizacji istniejących obiektów i budowy nowego budynku sanatoryjnego na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Teresinie, Al. Druckiego-Lubeckiego 1. Zamawiający za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 firmyPracownia Rewaloryzacji Architektury „NOWY ZAMEK" Marta Pinkiewicz-Woźniakowska03-741 Warszawaul. Białostocka 22 lok. 3z uwagi na spełnienie wszelkich wymogów postawionych przez Zamawiającego w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę w wysokości 95.160,00 zł brutto, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena : 40 pkt.         Jednocześnie informujemy, iż działając w oparciu o Art. 24, ust. 2, pkt 3 ustawy PZP Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę PPHU „GUARD" Mariusz Małasiewicz 42-200 Częstochowa, ul. Glogera 15, ponieważ Wykonawca nie złożył dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7 ppkt 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat opracowań - konserwatorskich programów ochrony i dostępności inwestycyjnej dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że opracowania te zostały wykonane należycie.Wykonawca PPHU „GUARD" Mariusz Małasiewicz pismem z dnia 27 kwietnia 2009 r. został wezwany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych  do uzupełnienia brakującego dokumentu. W wymaganym terminie tj do dnia 30 kwietnia 2009 r. Wykonawca nie uzupełnił ww dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6 ppkt 3 SIWZ, który stanowi że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 1 (jeden) konserwatorski program ochrony i dostępności inwestycyjnej dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej.Biorąc powyższe pod uwagę Wykonawca PPHU „GUARD" podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 ustawy PZP, a jego ofertę w oparciu o art. 24 ust. 4 i art. 89 ust.1 pkt 5 uznaje się za odrzuconą.Zgodnie z przepisami powołanej ustawy o zamówieniach publicznych od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia do zamawiającego pisemnego i umotywowanego protestu, w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia, w którym Państwo powzięli lub mogli powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.Po upływie terminów na wniesienie protestów lub ich ostatecznym rozstrzygnięciu wybrany Wykonawca zostanie indywidualnie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

Warszawa, 4 maja 2009 r.

FS-SZP-251-01/09

ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników

ul. Żurawia 32/34; 00-515 Warszawa; tel. (022) 629-70-96; fax (022) 629-97-24

informuje o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą PZP, (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) w trybie przetargu nieograniczonego, na opracowanie konserwatorskiego programu ochrony i dostępności inwestycyjnej terenu oraz koncepcji modernizacji istniejących obiektów i budowy nowego budynku sanatoryjnego na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Teresinie, Al. Druckiego-Lubeckiego 1.

 

Zamawiający za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 firmy

Pracownia Rewaloryzacji Architektury „NOWY ZAMEK" Marta Pinkiewicz-Woźniakowska

03-741 Warszawa

ul. Białostocka 22 lok. 3

z uwagi na spełnienie wszelkich wymogów postawionych przez Zamawiającego w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę w wysokości 95.160,00 zł brutto, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena : 40 pkt.

         Jednocześnie informujemy, iż działając w oparciu o Art. 24, ust. 2, pkt 3 ustawy PZP Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę PPHU „GUARD" Mariusz Małasiewicz 42-200 Częstochowa, ul. Glogera 15, ponieważ Wykonawca nie złożył dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7 ppkt 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat opracowań - konserwatorskich programów ochrony i dostępności inwestycyjnej dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że opracowania te zostały wykonane należycie.

Wykonawca PPHU „GUARD" Mariusz Małasiewicz pismem z dnia 27 kwietnia 2009 r. został wezwany w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych  do uzupełnienia brakującego dokumentu. W wymaganym terminie tj do dnia 30 kwietnia 2009 r. Wykonawca nie uzupełnił ww dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6 ppkt 3 SIWZ, który stanowi że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat opracowali co najmniej 1 (jeden) konserwatorski program ochrony i dostępności inwestycyjnej dla obiektów i zespołów architektury zabytkowej.

Biorąc powyższe pod uwagę Wykonawca PPHU „GUARD" podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 ustawy PZP, a jego ofertę w oparciu o art. 24 ust. 4 i art. 89 ust.1 pkt 5 uznaje się za odrzuconą.

Zgodnie z przepisami powołanej ustawy o zamówieniach publicznych od powyższej decyzji i rozstrzygnięcia przysługuje prawo wniesienia do zamawiającego pisemnego i umotywowanego protestu, w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia, w którym Państwo powzięli lub mogli powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Po upływie terminów na wniesienie protestów lub ich ostatecznym rozstrzygnięciu wybrany Wykonawca zostanie indywidualnie powiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2009-05-04 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2009-05-04 14:42:54
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-29 09:00:54

Rejestr zmian