Warszawa: MODERNIZACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU PAŁACOWYM I W BUDYNKU OFICYNY UŻYTKOWANYM PRZEZ OSR KRUS W TERESINIE, AL. DRUCKIEGO-LUBECKIEGO.
Numer ogłoszenia: 454078-2012; data zamieszczenia 16.11.2012 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 366554-2012 r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1. Obiekty te wpisane są do rejestru zabytków dawnego województwa skierniewickiego pod numerem 50, data wpisania 04.04.1962 r. Obiekty zespołu pałacowo - parkowego użytkowane są przez Ośrodek Szkoleniowo - Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Modernizacja będzie polegała na kompleksowym demontażu istniejącego systemu sygnalizacji pożaru oraz montażu i uruchomieniu nowego systemu, dostarczonego przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót związanych z modernizacją systemu sygnalizacji pożaru został określony w projekcie wykonawczym, przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonych do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 31 21 00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012 r.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o., ul. Brukowa 20, 91-341 Łódź, kraj/woj. Łódzkie.
IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 195.178,99 PLN
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:
-cena wybranej oferty: 158.425,87
-oferta z najniższą ceną: 158.425,87/oferta z najwyższą ceną: 181.917,00
-waluta: PLN.