Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 Teresin - MODERNIZACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU PAŁACOWYM I W BUDYNKU OFICYNY UŻYTKOWANYM PRZEZ OSR KRUS W TERESINIE, AL. DRUCKIEGO-LUBECKIEGO 1. Numer ogłoszenia 366554-2012; data zamieszczenia: 26.09.2012 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24. Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1. Obiekty te wpisane są do rejestru zabytków dawnego województwa skierniewickiego pod numerem 50, data wpisania 04.04.1962 r. Obiekty zespołu pałacowo - parkowego użytkowane są przez Ośrodek Szkoleniowo - Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Modernizacja będzie polegała na kompleksowym demontażu istniejącego systemu sygnalizacji pożaru oraz montażu i uruchomieniu nowego systemu, dostarczonego przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót związanych z modernizacją systemu sygnalizacji pożaru, określony został w projekcie wykonawczym, przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonych do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem w terminie do 70 dni od przekazania terenu robót. Zamawiający informuje, że realizacja umowy będzie przebiegała w czynnym obiekcie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do pełnej koordynacji działań z Użytkownikiem obiektów zespołu pałacowego oraz do zabezpieczania na bieżąco terenu robót w sposób uniemożliwiający powstanie sytuacji zagrażających zdrowiu lub życiu pracowników lub klientów Użytkownika, a także bezkolizyjny dla ciągłości pracy wszelkich instalacji i urządzeń zainstalowanych w obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej, niezakłóconej pracy Użytkownika obiektu. Wskazane jest opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu rzeczowego robót określającego etapy robót i terminy ich wykonywania. Podczas realizacji robót Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót oraz mienia Użytkownika pozostającego bezpośrednio w zakresie lokalizacji, w których prowadzone będą roboty instalacyjne. Sprzęt oraz materiały niezbędne dla realizacji robót winny być przez Wykonawcę odpowiednio zabezpieczone z zachowaniem zasad BHP i p.poż. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45 31 21 00-8 - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 70 dni od przekazania terenu robót. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 5.OOO,- zł. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzone udokumentowanym należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (umów), odpowiadających swoim rodzajem robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie systemu sygnalizacji pożaru,o wartości brutto nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych brutto. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz robót instalacyjnych i oświadczenie. III.3.3) Potencjał techniczny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami niezbędnymi do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia i odpowiednią praktykę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz osób i oświadczenie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1.Wykaz robót instalacyjnych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przykładowy formularz oświadczenia podany jest we wzorze wykazu osób (nie wymaga się odrębnego oświadczenia). 4.Aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć: 1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy. 3.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w ppkt 1 i 2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1.Wypełniony formularz oferty. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy. 3.Kosztorysy ofertowe, jako materiał pomocniczy - sporządzone na podstawie przedmiarów, które służyć będą również ewentualnemu rozliczeniu robót częściowo wykonanych (np. w przypadku odstąpienia od umowy) lub w zakresie rozliczenia wykonania robót zmiennych. III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie - najniższa cena IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: W przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, W przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT, W przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, Uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, Wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów określonych w umowie łącznie z czasem jej trwania IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl . Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa. IV.4.4) Termin składania ofert: 15 października 2012 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.   

 

Teresin - MODERNIZACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W BUDYNKU PAŁACOWYM I W BUDYNKU OFICYNY UŻYTKOWANYM PRZEZ OSR KRUS W TERESINIE, AL. DRUCKIEGO-LUBECKIEGO 1.

Numer ogłoszenia 366554-2012; data zamieszczenia: 26.09.2012 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1. Obiekty te wpisane są do rejestru zabytków dawnego województwa skierniewickiego pod numerem 50, data wpisania 04.04.1962 r. Obiekty zespołu pałacowo - parkowego użytkowane są przez Ośrodek Szkoleniowo - Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Modernizacja będzie polegała na kompleksowym demontażu istniejącego systemu sygnalizacji pożaru oraz montażu i uruchomieniu nowego systemu, dostarczonego przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót związanych z modernizacją systemu sygnalizacji pożaru, określony został w projekcie wykonawczym, przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonych do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem w terminie do 70 dni od przekazania terenu robót. Zamawiający informuje, że realizacja umowy będzie przebiegała w czynnym obiekcie, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do pełnej koordynacji działań z Użytkownikiem obiektów zespołu pałacowego oraz do zabezpieczania na bieżąco terenu robót w sposób uniemożliwiający powstanie sytuacji zagrażających zdrowiu lub życiu pracowników lub klientów Użytkownika, a także bezkolizyjny dla ciągłości pracy wszelkich instalacji i urządzeń zainstalowanych w obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej, niezakłóconej pracy Użytkownika obiektu. Wskazane jest opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu rzeczowego robót określającego etapy robót i terminy ich wykonywania. Podczas realizacji robót Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót oraz mienia Użytkownika pozostającego bezpośrednio w zakresie lokalizacji, w których prowadzone będą roboty instalacyjne. Sprzęt oraz materiały niezbędne dla realizacji robót winny być przez Wykonawcę odpowiednio zabezpieczone z zachowaniem zasad BHP i p.poż. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45 31 21 00-8 - instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 70 dni od przekazania terenu robót.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości5.OOO,- zł.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzone udokumentowanym należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (umów), odpowiadających swoim rodzajem robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie systemu sygnalizacji pożaru,o wartości brutto nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych brutto.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz robót instalacyjnych i oświadczenie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami niezbędnymi do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającego stosowne uprawnienia i odpowiednią praktykę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011r., Nr 165, poz. 987).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony do oferty wykaz osób i oświadczenie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.Wykaz robót instalacyjnych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

3.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przykładowy formularz oświadczenia podany jest we wzorze wykazu osób (nie wymaga się odrębnego oświadczenia).

4.Aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

5.Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy.

3.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w ppkt 1 i 2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty.

2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.

3.Kosztorysy ofertowe, jako materiał pomocniczy - sporządzone na podstawie przedmiarów, które służyć będą również ewentualnemu rozliczeniu robót częściowo wykonanych (np. w przypadku odstąpienia od umowy) lub w zakresie rozliczenia wykonania robót zmiennych.

III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

- najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:

W przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,

W przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,

W przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,

Uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,

Wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów określonych w umowie łącznie z czasem jej trwania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania ofert: 15 października 2012 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2012-09-26 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2012-09-26 12:57:59
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-29 08:42:17

Rejestr zmian