Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 FS-ZPI-251-5/1243 /12                                                           Warszawa, 30 października 2012 r. ADRESACI: 1.    Zakład Wielobranżowy TELVID, ul. Franciszkańska 125,91-845 Łódź 2.    Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o., ul. Brukowa 20,91-341 Łódź 3.    Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Przyjacielska 4, 20-704 Lublin 4.    PPG Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 34, 02-952 Warszawa ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), którego przedmiotem jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1; znak sprawy FS-ZPI-251-5/12. Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 złożoną przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o. ul. Brukowa 20, 91-341 Łódź uzasadnienie: wyboru: cena najkorzystniejszej oferty wynosi 158.425,87 złotych. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta nie podlega odrzuceniu uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu złożono następujące oferty: Oferta Nr 1 złożona przez Zakład Wielobranżowy TELVID, ul. Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, cena oferty brutto: 171.955,62 złotych. Oferta Nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o., ul. Brukowa 20, 91-341 Łódź, cena oferty brutto: 158.425,87 złotych. Oferta Nr 3 złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON w Lublinie Sp. z o.o., ul. Przyjacielska 4, 20-704 Lublin, cena oferty brutto: 181.917,00 złotych. Oferta Nr 4 złożona przez PPG Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 34, 02-952 Warszawa, cena oferty brutto: 166.070,91 złotych. Do oceny ofert zostały zakwalifikowane 4 nieodrzucone oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ,  punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco: Numer oferty Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto 1 92,13 2 100,00 3 87,09 4 95,40 Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni- jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych. Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną. a/a strona internetowa tablica ogłoszeń 

 

FS-ZPI-251-5/1243 /12                                                           Warszawa, 30 października 2012 r.

ADRESACI:

1.    Zakład Wielobranżowy TELVID, ul. Franciszkańska 125,91-845 Łódź

2.    Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o., ul. Brukowa 20,91-341 Łódź

3.    Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Przyjacielska 4, 20-704 Lublin

4.    PPG Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 34, 02-952 Warszawa

ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), którego przedmiotem jest modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku pałacowym i w budynku oficyny w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1; znak sprawy FS-ZPI-251-5/12.

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 2 złożoną przezWykonawcę

Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o.

ul. Brukowa 20, 91-341 Łódź

uzasadnienie: wyboru:

cena najkorzystniejszej oferty wynosi 158.425,87 złotych. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta nie podlega odrzuceniu uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta Nr 1 złożona przezZakład Wielobranżowy TELVID, ul. Franciszkańska 125, 91-845 Łódź, cena oferty brutto: 171.955,62 złotych.

Oferta Nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo „INS-TOM" Sp. z o.o., ul. Brukowa 20, 91-341 Łódź,cena oferty brutto: 158.425,87 złotych.

Oferta Nr 3 złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON w Lublinie Sp. z o.o., ul. Przyjacielska 4, 20-704 Lublin, cena oferty brutto: 181.917,00 złotych.

Oferta Nr 4 złożona przez PPG Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 34, 02-952 Warszawa, cena oferty brutto: 166.070,91 złotych.

Do oceny ofert zostały zakwalifikowane 4 nieodrzucone oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ,  punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco:

Numer oferty

Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto

1

92,13

2

100,00

3

87,09

4

95,40

Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni- jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24.

W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

a/a

strona internetowa

tablica ogłoszeń

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2012-10-30 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2012-10-30 10:45:07
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-29 08:42:00

Rejestr zmian