Warszawa: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA FUNDUSZU SKŁADKOWEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW
Numer ogłoszenia 346379-2010; data zamieszczenia 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa prawna Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, która obejmować będzie w szczególności: udzielanie konsultacji i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; sporządzanie pisemnych opinii prawnych i ekspertyz w sposób zrozumiały i wyczerpujący ze wskazaniem najlepszych z możliwych rozwiązań w sprawach budzących wątpliwości prawne; informowanie o bieżących zmianach prawa dotyczących zakresu działalności Zamawiającego; uczestniczenie w rokowaniach prowadzonych przez Biuro Zarządu, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, a w szczególności umów długoterminowych, nietypowych lub dotyczących znacznej wartości; zapewnienie pełnego wsparcia prawnego w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; opracowywanie i aktualizacja w ścisłej współpracy z komórkami organizacyjnymi projektów wewnętrznych aktów prawnych; przygotowywanie projektów umów, porozumień, uchwał, pełnomocnictw, upoważnień oraz projektów pism i wystąpień; opiniowanie pod względem formalno - prawnym projektów umów i innych aktów prawnych, przygotowanych przez poszczególne komórki organizacyjne; reprezentowanie Funduszu Składkowego przed sądami wszystkich instancji i innymi organami w zakresie pełnomocnictw udzielonych przez Zarząd; niezwłoczne przedkładanie Zamawiającemu pisemnych informacji o przebiegu rozpraw i wydanych wyrokach w sprawach; pomoc prawna w wykonywaniu przez Zamawiającego czynności nadzoru właścicielskiego nad rzeczowym i finansowym majątkiem trwałym w szczególności przy wypełnianiu obowiązków i korzystaniu z praw wynikających z zarządu, dzierżawy i najmu nieruchomości oraz umów dotyczących prowadzonych inwestycji; gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami; wykonywanie innych czynności prawnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego; Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, tj. od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca świadczyć będzie obsługę prawną w siedzibie Biura Zarządu Funduszu Składkowego przez jedną osobę wskazaną w ofercie do stałej obsługi Zamawiającego, przez min. 20 godz. tygodniowo tj. pięć dni w tygodniu po co najmniej 4 godziny dziennie wg ustalonego harmonogramu pracy, nie więcej jednak niż 6 godzin dziennie i 30 tygodniowo. Ponadto Zamawiający oczekuje, że poza godzinami ustalonymi w harmonogramie, osoba wskazana do obsługi będzie dostępna telefonicznie do kontaktów przedstawicieli Zamawiającego w nagłych przypadkach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5; 79.11.10.00-5; 79.11.20.00-2; 79.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, tj. od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca lub wspólnicy Wykonawcy oraz osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zobowiązani są wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania usług tj. figurują na liście radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2002r. nr 123, poz. 1065 z poźn. zm.) lub adwokatów, o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2009 r. nr 146, poz. 188 z poźn. zm.)..
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie (2)) usługi kompleksowej obsługi prawnej na rzecz osoby prawnej typu korporacyjnego, państwowej osoby prawnej lub samorządowej osoby prawnej, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do wykonywania usług tj figurują na liście radców prawnych lub adwokatów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, doświadczenia zawodowego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
- cena - 60
- doświadczenie zawodowe - 40
IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
zmiany postanowień umowy zostały przewidziane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania ofert: 08.12.2010 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.