Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach w budynku CRR KRUS SASANKA II w Świnoujściu

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 Świnoujście: DOSTAWA I WYMIANA WYKŁADZINY DYWANOWEJ W PŁYTKACH W BUDYNKU „SASANKA II" W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. M. KONOPNICKIEJ 17 UŻYTKOWANYM PRZEZ CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KRUS Numer ogłoszenia: 9738-2014; data zamieszczenia 09.01.2014 r. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy. Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 508014-2013 r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17 użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS. II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17, użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS. Zakres prac obejmuje w szczególności: dostawę wykładziny dywanowej w płytkach przeznaczonej do ułożenia w pokojach hotelowych, w ilości 888 m2,dostawę wykładziny dywanowej w płytkach przeznaczonej do ułożenia na korytarzach, w ilości 290 m2,zerwanie obecnej wykładziny (ułożonej z rolki) z zachowaniem do ponownego wykorzystania istniejących cokołów, zabezpieczenie ścian i cokołów przed uszkodzeniem, wykonanie wszystkich koniecznych robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania zamówienia (np. szpachlowanie i czyszczenie podłoża, przygotowanie podłoża masą wyrównującą w zależności od stanu istniejącego, naprawa cokołów),montaż wykładziny w płytkach 50cm x 50 cm i cokołów (wykorzystanie zachowanych cokołów),uprzątnięcie terenu robót, utylizację zerwanej wykładziny. Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, w tym również kolorystyka i deseń wykładziny dywanowej w płytkach (w dwóch typach) określone zostały w załączniku Nr 8 do SIWZ - Formularz specyfikacji technicznej. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki wykładziny dywanowej (oferowanych do pokoi hotelowych i na korytarze) w rozmiarze min. 50 x 50 mm wraz z opisem technicznym bądź folderem lub katalogiem oferowanego produktu. Wykonawca poprzez przedstawienie tych próbek zobowiązuje się do dostarczenia towaru takiego jak złożone próbki. Wszelkie materiały do wykonania zamówienia - wymiany wykładzin powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w normach polskich lub aprobatach technicznych ITB, dopuszczających dany materiał do powszechnego stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Użytkownikiem, tj. Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Świnoujściu harmonogramu prac, jak również do ustalenia miejsc składowania materiałów, a także do uzgodnienia warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż z podziałem tych obowiązków z Użytkownikiem budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej, niezakłóconej pracy Użytkownika obiektu. Roboty związane z wymianą wykładziny mogą być prowadzone w godzinach 7.00 - 22.00. Zamawiający deklaruje, iż przed przystąpieniem do prac związanych w wymianą wykładzin Użytkownik będzie sukcesywnie, wg uzgodnionego z Wykonawcą harmonogramu, usuwać z pokoi meble i sprzęt elektroniczny. Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności meble zostaną umieszczone na przyległym korytarzu. Ze względu na specjalistyczny charakter zamówienia. Wykładzina w obu dostarczonych typach musi posiadać atesty trudnopalności, antyelektrostatyczności oraz atest higieniczny. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44 11 22 00-0; 39 53 13 10-9; 45 43 21 11-5; 45 43 21 00-5; 45 44 20 00-7. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014 r. IV.2) LICZBA  OTRZYMANYCH OFERT: 2 IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: EKOFLOR Sp. z o. o. ul. Wrocławska 9, 55-100 Trzebnica IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 165.282,00 PLN IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ: -cena wybranej oferty: 199.351,02 -oferta z najniższą ceną: 199.351,02/oferta z najwyższą ceną: 224.696,40 -waluta: PLN. 

 

Świnoujście: DOSTAWA I WYMIANA WYKŁADZINY DYWANOWEJ W PŁYTKACH W BUDYNKU „SASANKA II" W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. M. KONOPNICKIEJ 17 UŻYTKOWANYM PRZEZ CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KRUS

Numer ogłoszenia: 9738-2014; data zamieszczenia 09.01.2014 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy.

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Numer ogłoszenia w BZP 508014-2013 r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17 użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS.

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17, użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS. Zakres prac obejmuje w szczególności: dostawę wykładziny dywanowej w płytkach przeznaczonej do ułożenia w pokojach hotelowych, w ilości 888 m2,dostawę wykładziny dywanowej w płytkach przeznaczonej do ułożenia na korytarzach, w ilości 290 m2,zerwanie obecnej wykładziny (ułożonej z rolki) z zachowaniem do ponownego wykorzystania istniejących cokołów, zabezpieczenie ścian i cokołów przed uszkodzeniem, wykonanie wszystkich koniecznych robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania zamówienia (np. szpachlowanie i czyszczenie podłoża, przygotowanie podłoża masą wyrównującą w zależności od stanu istniejącego, naprawa cokołów),montaż wykładziny w płytkach 50cm x 50 cm i cokołów (wykorzystanie zachowanych cokołów),uprzątnięcie terenu robót, utylizację zerwanej wykładziny. Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, w tym również kolorystyka i deseń wykładziny dywanowej w płytkach (w dwóch typach) określone zostały w załączniku Nr 8 do SIWZ - Formularz specyfikacji technicznej. Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki wykładziny dywanowej (oferowanych do pokoi hotelowych i na korytarze) w rozmiarze min. 50 x 50 mm wraz z opisem technicznym bądź folderem lub katalogiem oferowanego produktu. Wykonawca poprzez przedstawienie tych próbek zobowiązuje się do dostarczenia towaru takiego jak złożone próbki. Wszelkie materiały do wykonania zamówienia - wymiany wykładzin powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w normach polskich lub aprobatach technicznych ITB, dopuszczających dany materiał do powszechnego stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Użytkownikiem, tj. Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Świnoujściu harmonogramu prac, jak również do ustalenia miejsc składowania materiałów, a także do uzgodnienia warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p.poż z podziałem tych obowiązków z Użytkownikiem budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej, niezakłóconej pracy Użytkownika obiektu. Roboty związane z wymianą wykładziny mogą być prowadzone w godzinach 7.00 - 22.00. Zamawiający deklaruje, iż przed przystąpieniem do prac związanych w wymianą wykładzin Użytkownik będzie sukcesywnie, wg uzgodnionego z Wykonawcą harmonogramu, usuwać z pokoi meble i sprzęt elektroniczny. Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności meble zostaną umieszczone na przyległym korytarzu. Ze względu na specjalistyczny charakter zamówienia. Wykładzina w obu dostarczonych typach musi posiadać atesty trudnopalności, antyelektrostatyczności oraz atest higieniczny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44 11 22 00-0; 39 53 13 10-9; 45 43 21 11-5; 45 43 21 00-5; 45 44 20 00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze Środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014 r.

IV.2) LICZBA  OTRZYMANYCH OFERT: 2

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

EKOFLOR Sp. z o. o.

ul. Wrocławska 9, 55-100 Trzebnica

IV.5) SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (bez VAT): 165.282,00 PLN

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ:

-cena wybranej oferty: 199.351,02

-oferta z najniższą ceną: 199.351,02/oferta z najwyższą ceną: 224.696,40

-waluta: PLN.

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2014-01-09 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2014-01-09 14:08:54
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:49:32

Rejestr zmian