FS-ZPI-251-6/1558/13 Warszawa, 23 grudnia 2013 r.
ADRESACI:
1. EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica;
2. EWANDER-2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański.
ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na dostawę i wymianę wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17 użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 t. j. z późn. zm.); znak sprawy FS-ZPI-251-6/13.
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 1 złożoną przezWykonawcę:
EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica
Uzasadnienie wyboru:
cena najkorzystniejszej oferty wynosi 199.351,02 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta spełnia warunki i wymagania określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) w jedynym kryterium jakim była cena, stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
Nr 1 EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica - cena brutto oferty: 199.351,02 złotych.
Nr 2 EWANDER-2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański - cena brutto oferty: 224.696,40 złotych.
Do oceny ofert zostały zakwalifikowane 2 nieodrzucone oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco:
Numer oferty | Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto |
1 | 100,00 (wg. wyliczenia 199351,02/199351,02) |
2 | 88,72 (wg. wyliczenia 199351,02/224696,40) |
Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24.
W przypadku braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.
OTRZYMUJĄ:
adresaci
a/a
strona internetowa
tablica ogłoszeń