Dostawa i wymiana wykładziny dywanowej w płytkach w budynku CRR KRUS SASANKA II w Świnoujściu

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 FS-ZPI-251-6/1558/13                                                               Warszawa, 23 grudnia 2013 r. ADRESACI: 1. EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica; 2. EWANDER-2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański. ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na dostawę i wymianę wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17 użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 t. j. z późn. zm.); znak sprawy FS-ZPI-251-6/13. Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 1 złożoną przez Wykonawcę: EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica Uzasadnienie wyboru: cena najkorzystniejszej oferty wynosi 199.351,02 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta spełnia warunki i wymagania określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) w jedynym kryterium jakim była cena, stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W postępowaniu złożono następujące oferty: Nr 1 EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica - cena brutto oferty: 199.351,02 złotych. Nr 2 EWANDER-2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański - cena brutto oferty: 224.696,40 złotych. Do oceny ofert zostały zakwalifikowane 2 nieodrzucone oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ,  punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco: Numer oferty Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto 1 100,00 (wg. wyliczenia 199351,02/199351,02) 2 88,72 (wg. wyliczenia 199351,02/224696,40) Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych. Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24. W przypadku braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną. OTRZYMUJĄ: adresaci a/a strona internetowa tablica ogłoszeń  

 

FS-ZPI-251-6/1558/13                                                               Warszawa, 23 grudnia 2013 r.

ADRESACI:

1. EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica;

2. EWANDER-2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański.

ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na dostawę i wymianę wykładziny dywanowej w płytkach w budynku „SASANKA II" w Świnoujściu przy ul. M. Konopnickiej 17 użytkowanym przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013.907 t. j. z późn. zm.); znak sprawy FS-ZPI-251-6/13.

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 1 złożoną przezWykonawcę:

EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica

Uzasadnienie wyboru:

cena najkorzystniejszej oferty wynosi 199.351,02 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta spełnia warunki i wymagania określone w SIWZ, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) w jedynym kryterium jakim była cena, stosownie do postanowień pkt 13 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W postępowaniu złożono następujące oferty:

Nr 1 EKOFLOR Sp. z o. o., ul. Wrocławska 9 , 55-100 Trzebnica - cena brutto oferty: 199.351,02 złotych.

Nr 2 EWANDER-2, ul. Rynek 24, 83-200 Starogard Gdański - cena brutto oferty: 224.696,40 złotych.

Do oceny ofert zostały zakwalifikowane 2 nieodrzucone oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ,  punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco:

Numer oferty

Liczba pkt w jedynym kryterium cena oferty brutto

1

100,00 (wg. wyliczenia 199351,02/199351,02)

2

88,72 (wg. wyliczenia 199351,02/224696,40)

Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24.

W przypadku braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony, w postępowaniu dowodowym, Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

OTRZYMUJĄ:

adresaci

a/a

strona internetowa

tablica ogłoszeń

 

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2013-12-24 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2013-12-24 09:13:38
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:50:27

Rejestr zmian