Warszawa: DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO LINOWEGO w BUDYNKU ROLNIK II W HORYŃCU ZDROJU przy ul. SANATORYJNEJ 2
Numer ogłoszenia 142106-2011; data zamieszczenia 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana dźwigu osobowego linowego w Budynku Rolnik II w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana dźwigu osobowego linowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i chorych na łóżkach szpitalnych w Budynku ROLNIK II w Horyńcu Zdroju przy ul. Sanatoryjnej 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie dokumentacji techniczno - ruchowej, w tym dokumentacji do rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego,
-demontaż istniejącego dźwigu,
-dostawę fabrycznie nowego dźwigu wraz z oprzyrządowaniem,
-montaż dźwigu,
-wykonanie instalacji w maszynowni, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-wykonanie robót budowlanych towarzyszących przed i po montażu dźwigu,
-dokonanie wszelkich wymaganych uzgodnień i rejestracja dźwigu w UDT,
-przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna - opis przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznikdo SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6, 45313100-5, 45000000-7, 45111100-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienie wydane w formie decyzji administracyjnej przez Urząd Dozoru Technicznego na montaż dźwigów.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o załączony dokument Urzędu Dozoru Technicznego i oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzone udokumentowanym należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu dźwigu osobowego, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz dostaw, dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- aktualną kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego opłaconego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-aktualną decyzję administracyjną wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniającą Wykonawcę do montażu dźwigów.
-formularz oferty
III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
- najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
-zmiany postanowień umowy zostały przewidziane we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania ofert: 14 czerwca 2011 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.