Dostawa i wymiana 3 palników olejowych na palniki gazowo-olejowe w kotłowni obsługującej obiekty CRR KRUS w Horyńcu Zdroju.

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

Horyniec Zdrój: DOSTAWA I WYMIANA 3 PALNIKÓW OLEJOWYCH NA PALNIKI DWUPALIWOWE, GAZOWO-OLEJOWE W KOTŁOWNI OBSŁUGUJĄCEJ CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KRUS.Numer ogłoszenia 53500-2012; data zamieszczenia: 22.02.2012 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy.Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24.Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.plI.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana 3 palników olejowych na palniki dwupaliwowe, gazowo-olejowe w kotłowni obsługującej obiekty Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana trzech palników olejowych na palniki dwupaliwowe, gazowo-olejowe, z zabudowanym sprzęgłem elektromagnetycznym, w klasie 1., w kotłowni obsługującej Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2. Kotłownia obsługiwana jest przez kotły firmy BUDERUS LOGANO GE 615 (660 kW). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wymianę trzech istniejących palników olejowych na palniki dwupaliwowe, gazowo-olejowe, z zabudowanym sprzęgłem elektromagnetycznym, w klasie 1. Część gazowa palnika: modulowana, zgodna z normą EN 676 oraz Dyrektywą w sprawie urządzeń gazowych (90/396/EWG) będzie zasilana gazem z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E, wg PN-C-04750(GZ-50), z wewnętrznej instalacji gazowej o ciśnieniu 1,8 -5 kPa. Część olejowa palnika: trójstopniowa, zgodna z normą EN 267 będzie zasilana olejem opałowym lekkimo parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy „PN-C 96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opałowe". Urządzenia powinny posiadać możliwość podłączenia do systemu automatyki budynku (BMS), a także możliwość rejestracji kodów i historii błędów. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej kotłowni, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji z przedstawicielem Użytkownika obiektu, tj. Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju.Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegać w czynnym obiekcie, w ruchu ciągłym, bez przerw w ogrzewaniu budynku i podgrzewaniu ciepłej wody oraz w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NieII.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42 31 00 00-2; 51 13 51 00-8 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NieII.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NieII. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie: do 30 dni od podpisania umowy.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) ZALICZKICzy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzone udokumentowanym należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień, polegających na dostawie i montażu palników dwupaliwowych, gazowo-olejowych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz wykonanych dostaw, dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty.III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane/bądź są wykonywane należycie.2. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w rt. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie rt., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o rt. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie rt. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy.3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżejIII.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)formularz ofertyIII.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczonyIV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie- najniższa cenaIV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: takDopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:1 w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,2 w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,3 w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,4 uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,5 wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów określonych w umowie, łącznie z czasem jej trwania.Dokonanie zmian jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.IV.4.4) Termin składania ofert: 02 marca 2012 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Horyniec Zdrój: DOSTAWA I WYMIANA 3 PALNIKÓW OLEJOWYCH NA PALNIKI DWUPALIWOWE, GAZOWO-OLEJOWE W KOTŁOWNI OBSŁUGUJĄCEJ CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KRUS.

Numer ogłoszenia 53500-2012; data zamieszczenia: 22.02.2012 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax  0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana 3 palników olejowych na palniki dwupaliwowe, gazowo-olejowe w kotłowni obsługującej obiekty Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana trzech palników olejowych na palniki dwupaliwowe, gazowo-olejowe, z zabudowanym sprzęgłem elektromagnetycznym, w klasie 1., w kotłowni obsługującej Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2. Kotłownia obsługiwana jest przez kotły firmy BUDERUS LOGANO GE 615 (660 kW). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wymianę trzech istniejących palników olejowych na palniki dwupaliwowe, gazowo-olejowe, z zabudowanym sprzęgłem elektromagnetycznym, w klasie 1. Część gazowa palnika: modulowana, zgodna z normą EN 676 oraz Dyrektywą w sprawie urządzeń gazowych (90/396/EWG) będzie zasilana gazem z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E, wg PN-C-04750(GZ-50), z wewnętrznej instalacji gazowej o ciśnieniu 1,8 -5 kPa. Część olejowa palnika: trójstopniowa, zgodna z normą EN 267 będzie zasilana olejem opałowym lekkimo parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy „PN-C 96024:2011 Przetwory naftowe - Oleje opałowe". Urządzenia powinny posiadać możliwość podłączenia do systemu automatyki budynku (BMS), a także możliwość rejestracji kodów i historii błędów. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej kotłowni, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji z przedstawicielem Użytkownika obiektu, tj. Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju.

Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegać w czynnym obiekcie, w ruchu ciągłym, bez przerw w ogrzewaniu budynku i podgrzewaniu ciepłej wody oraz w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42 31 00 00-2; 51 13 51 00-8 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie: do 30 dni od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, potwierdzone udokumentowanym należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień, polegających na dostawie i montażu palników dwupaliwowych, gazowo-olejowych, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz wykonanych dostaw, dokumenty i oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane/bądź są wykonywane należycie.

2. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w rt. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie rt., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o rt. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie rt. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy.

3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty

III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

- najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:

1 w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,

2 w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,

3 w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,

4 uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,

5 wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów określonych w umowie, łącznie z czasem jej trwania.

Dokonanie zmian jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania ofert: 02 marca 2012 r., godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2012-02-22 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2012-02-22 14:38:34
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-29 08:45:48

Rejestr zmian