FS-ZPI-251-3/1709/15 Warszawa, 15 września 2015 r.
ADRESACI:
1. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PHU „BMS" Sp. J.,
ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
2. ELTECH Sp. z o.o. ul. Żelazna 6, 41-709 Ruda Śląska
3. Media Hotel Sp. z o.o., ul. Kombatantów 34/710, 66-400 Gorzów Wielkopolski
4. DIOMAR Sp. z o.o., ul. Na Skraju 34, 02-197 Warszawa
ZAWIADOMIENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU (WYNIKU) POSTĘPOWANIA
Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne na zakup, dostawę i instalacje telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3, użytkowanego przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS NIWA.
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej „ustawą", zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania za najkorzystniejszą uznał ofertę Nr 3 złożoną przezWykonawcę
MEDIA Hotel Spółka z o.o.
ul. Kombatantów 34, pokój 710
66-400 Gorzów Wielkopolski
Uzasadnienie: wyboru:
cena najkorzystniejszej oferty wynosi 294.262,50 złotych brutto. Cena oferty mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta ta nie podlega odrzuceniu uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00) stosownie do postanowień Rozdziału XIV Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W postępowaniu złożono następujące oferty:
1. Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe PHU „BMS" Sp. J., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn - cena brutto oferty: 324.299,34 złotych, okres gwarancji 48 miesięcy, okres realizacji zamówienia -
do 45 dni od daty podpisania umowy, czas usuwania usterek: 24 godziny od zgłoszenia, warunki płatności zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi we wzorze umowy.
2. ELTECH Sp. z o.o. ul. Żelazna 6, 41-709 Ruda Śląska - cena brutto oferty: 299.645,96 złotych
(po poprawieniu), okres gwarancji 60 miesięcy, okres realizacji zamówienia - do 45 dni od daty podpisania umowy, czas usuwania usterek: 24 godziny od zgłoszenia, warunki płatności zgodnie
z wymaganiami zamawiającego określonymi we wzorze umowy.
3. Media Hotel Sp. z o.o., ul. Kombatantów 34/710, 66-400 Gorzów Wielkopolski - cena brutto oferty: 294.262,50 złotych, okres gwarancji 60 miesięcy, okres realizacji zamówienia - do 45 dni
od daty podpisania umowy, czas usuwania usterek: 24 godziny od zgłoszenia warunki płatności zgodnie
z wymaganiami zamawiającego określonymi we wzorze umowy.
4. DIOMAR Sp. z o.o., ul. Na Skraju 34, 02-197 Warszawa - cena brutto oferty: 489.041,85 złotych, okres gwarancji 60 miesięcy, okres realizacji zamówienia - do 45 dni od daty podpisania umowy, czas usuwania usterek: 24 godziny od zgłoszenia, warunki płatności zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi we wzorze umowy.
Do oceny ofert zostały zakwalifikowane wszystkie nieodrzucone oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ punktacja przyznana Wykonawcom przedstawia się następująco:
Oferta | KRYTERIUM | Suma punktów | |||||
Kwota brutto | ilość punktów | Okres gwarancji | ilość punktów | Czas reakcji serwisu | ilość punktów | ||
1 | 324 299,34 zł | 68,03 | 48 miesięcy | 10 | 24 godziny | 10 | 88,03 |
2 | 299 645,96 zł | 73,65 | 60 miesięcy | 15 | 24 godziny | 10 | 98,65 |
3 | 294 262,50 zł | 75,00 | 60 miesięcy | 15 | 24 godziny | 10 | 100 |
4 | 489 041,85 zł | 45,15 | 60 miesięcy | 15 | 24 godziny | 10 | 70,15 |
Zgodnie z postanowieniami art. 94 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie
nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem bądź drogą elektroniczną, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem wskazanych powyżej terminów ustawowych.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma e-mailem
na adres: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl lub w.adamiuk[at]fsusr.gov.pl albo faksem na nr 22 629 97 24.
W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.
a/a
strona internetowa
tablica ogłoszeń
DYREKTOR
Biura Zarządu Funduszu Składkowego
Jacek Bachański