Dostawa i instalacja telewizorów wraz z modernizacją studia tv w CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu ul. Norwida 3

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

DOSTAWA I INSTALACJA TELEWIZORÓW HOTELOWYCH WRAZ Z MODERNIZACJĄ STACJI ODBIORCZEJ I STUDIA TV DO ODBIORU TELEWIZJI CYFROWEJ I SATELITARNEJ W OBIEKCIE CRR KRUS NIWA W KOŁOBRZEGU PRZY UL. NORWIDA 3Numer ogłoszenia 421920-2014; data zamieszczenia: 30.12.2014 r.OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy.Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24. Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.plI.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3.II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3, którego użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS NIWA. Zamówienie będzie obejmować w szczególności:1) sprzedaż, dostawę, instalację i pierwsze uruchomienie fabrycznie nowych 170 telewizorów 32” oraz 3 telewizorów 55” przeznaczonych do odbioru programów w systemie telewizji hotelowej w pokojach hotelowych oraz innych pomieszczeniach,2) modernizację stacji odbiorczej z wymianą anten, studia TV i sieci antenowej wraz z dostosowaniem całości systemu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej i satelitarnej, oraz zmianę lokalizacji studia TV SAT tj. przeniesienie go z pomieszczenia gabinetu lekarskiego B-404 do pomieszczenia technicznego serwerowni D211,3) wykonanie sieci antenowej do pomieszczenia A2-08 (sala ćwiczeń) i instalacja  odbiornika TV 55",4) pomiary jakości sygnału sieci antenowej oraz w gniazdach antenowych we wszystkich pomieszczeniach, a także wymianę gniazd niesprawnych (Zamawiający wymaga, aby protokół z pomiarów został dołączony do dokumentacji powykonawczej),5) wykonanie kanału własnego CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3 na potrzeby reklamowo – ogłoszeniowe, w tym między innymi w celu wyświetlania  informacji i komunikatów na pasku w dole ekranu telewizorów oraz wyświetlania filmów i materiałów reklamowych, z możliwością podziału ekranu na 2 - 4 części. Szczegóły dotyczące wykonania ww. kanału należy uzgodnić z kierownictwem Użytkownika – CRR KRUS NIWA,6) instalacja terminala obsługi systemu hotelowego w pomieszczeniu recepcji z opcją sprzedaży płatnych kanałów kodowanych oraz pakietem zdalnego zarządzania systemem w zakresie instalacji i zmiany programów oraz porządkowania grup odbiorczych,7) montaż infokiosku do samodzielnego wyboru  pakietów  telewizji płatnej przez gości z wydrukami kodów dostępu oraz automatycznego poboru opłat.8) utylizacja starych, dotychczas użytkowanych odbiorników telewizyjnych na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w ilości ca 170 szt.Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej studia TV i instalacji telewizorów, która w swoim przedmiocie będzie obejmowała również dokumenty potwierdzające atesty, certyfikaty CE i homologacje na zamontowany sprzęt i urządzenia.Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone telewizory i wykonane prace.II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NieII.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32324600-6; 51310000-8.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NieII.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: NieII. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w całości, w terminie nie przekraczającym 45 dni od daty podpisania umowy.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUMInformacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 z dopiskiem „Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na dostawę i instalację telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu, ul. Norwida 3”. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.III.2) ZALICZKICzy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: NieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓWIII.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.3.2) Wiedza i doświadczenieZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.III.3.3) Potencjał techniczny Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:1) Kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.2) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:a) w przypadku warunku, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ pkt 1 ppkt 4), dokumentów o których mowa w ppkt 1) Rozdziału V SIWZ,b) dokumentów dotyczących:- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.3) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.4) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przykładowy formularz informacji podany jest w załączniku nr  5 do SIWZ.6) Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału opisanych w pkt III.3), Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, jako jego Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ppkt 1-4 oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym także określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej.III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.III.6) INNE DOKUMENTYInne dokumenty niewymienione w pkt III.4) 1. Wypełniony formularz oferty wraz z kalkulacją cenową według wzoru zamieszczonego w SIWZ.2. Wypełniony formularz specyfikacji technicznej według wzoru zamieszonego w SIWZ . 3. Dowód wniesienia wadium4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczonyIV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:Cena ryczałtowa brutto (C) za całość zamówienia -znaczenie w ocenie 75 % Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Cn : Cb x 75 [pkt ]gdzie: Cn - cena najniższa, Cb - cena badanej oferty,Okres gwarancji (G) - znaczenie w ocenie 15 % W kryterium „gwarancja” punkty będą poznawane następująco:0 pkt –  za oferowany co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji 5 pkt – za oferowany co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji10 pkt – za oferowany co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji15 pkt - za oferowany co najmniej 60 miesięczny (i dłuższy)  okres gwarancji.Czas reakcji serwisu (S) (tj. czas usuwania awarii i usterek w okresie gwarancyjnym) - znaczenie w ocenie 10 % W kryterium „czas reakcji serwisu” punkty będę poznawane następująco:0 pkt –  za czas reakcji serwisu powyżej 48 godz. od momentu zgłoszenia 5 pkt –  za czas reakcji do 48 godz. od momentu zgłoszenia 10 pkt –  za czas reakcji serwisu do 24 godz. od momentu zgłoszenia.Wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach, do 2 miejsc po przecinku (1% = 1 pkt).Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G+S). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100.IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: takNa podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:1. w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,2. w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,3. w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy,4. w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.IV.4.4) Termin składania ofert 15 stycznia 2015 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie. 

DOSTAWA I INSTALACJA TELEWIZORÓW HOTELOWYCH WRAZ Z MODERNIZACJĄ STACJI ODBIORCZEJ I STUDIA TV DO ODBIORU TELEWIZJI CYFROWEJ I SATELITARNEJ W OBIEKCIE CRR KRUS NIWA W KOŁOBRZEGU PRZY UL. NORWIDA 3

Numer ogłoszenia 421920-2014; data zamieszczenia: 30.12.2014 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3, którego użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS NIWA. Zamówienie będzie obejmować w szczególności:

1) sprzedaż, dostawę, instalację i pierwsze uruchomienie fabrycznie nowych 170 telewizorów 32” oraz 3 telewizorów 55” przeznaczonych do odbioru programów w systemie telewizji hotelowej w pokojach hotelowych oraz innych pomieszczeniach,

2) modernizację stacji odbiorczej z wymianą anten, studia TV i sieci antenowej wraz z dostosowaniem całości systemu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej i satelitarnej, oraz zmianę lokalizacji studia TV SAT tj. przeniesienie go z pomieszczenia gabinetu lekarskiego B-404 do pomieszczenia technicznego serwerowni D211,

3) wykonanie sieci antenowej do pomieszczenia A2-08 (sala ćwiczeń) i instalacja  odbiornika TV 55",

4) pomiary jakości sygnału sieci antenowej oraz w gniazdach antenowych we wszystkich pomieszczeniach, a także wymianę gniazd niesprawnych (Zamawiający wymaga, aby protokół z pomiarów został dołączony do dokumentacji powykonawczej),

5) wykonanie kanału własnego CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3 na potrzeby reklamowo – ogłoszeniowe, w tym między innymi w celu wyświetlania  informacji i komunikatów na pasku w dole ekranu telewizorów oraz wyświetlania filmów i materiałów reklamowych, z możliwością podziału ekranu na 2 - 4 części. Szczegóły dotyczące wykonania ww. kanału należy uzgodnić z kierownictwem Użytkownika – CRR KRUS NIWA,

6) instalacja terminala obsługi systemu hotelowego w pomieszczeniu recepcji z opcją sprzedaży płatnych kanałów kodowanych oraz pakietem zdalnego zarządzania systemem w zakresie instalacji i zmiany programów oraz porządkowania grup odbiorczych,

7) montaż infokiosku do samodzielnego wyboru  pakietów  telewizji płatnej przez gości z wydrukami kodów dostępu oraz automatycznego poboru opłat.

8) utylizacja starych, dotychczas użytkowanych odbiorników telewizyjnych na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w ilości ca 170 szt.

Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej studia TV i instalacji telewizorów, która w swoim przedmiocie będzie obejmowała również dokumenty potwierdzające atesty, certyfikaty CE i homologacje na zamontowany sprzęt i urządzenia.

Zamawiający wymaga co najmniej24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone telewizory i wykonane prace.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32324600-6; 51310000-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w całości, w terminie nie przekraczającym 45 dniod daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002z dopiskiem „Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na dostawę i instalację telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu, ul. Norwida 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.3) Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1) Kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.

2) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:

a) w przypadku warunku, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ pkt 1 ppkt 4), dokumentów o których mowa w ppkt 1) Rozdziału V SIWZ,

b) dokumentów dotyczących:

- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;

- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

3) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

4) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przykładowy formularz informacji podany jest w załączniku nr  5 do SIWZ.

6) Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału opisanych w pkt III.3), Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, jako jego Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ppkt 1-4 oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym także określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

1. Wypełniony formularz oferty wraz z kalkulacją cenową według wzoru zamieszczonego w SIWZ.

2. Wypełniony formularz specyfikacji technicznej według wzoru zamieszonego w SIWZ .

3. Dowód wniesienia wadium

4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.

III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

Cena ryczałtowa brutto (C) za całość zamówienia -znaczenie w ocenie 75 %

Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Cn : Cb x 75 [pkt ]

gdzie: Cn - cena najniższa, Cb - cena badanej oferty,

Okres gwarancji (G) - znaczenie w ocenie 15 %

W kryterium „gwarancja” punkty będą poznawane następująco:

0 pkt –  za oferowany co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji

5 pkt – za oferowany co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji

10 pkt – za oferowany co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji

15 pkt - za oferowany co najmniej 60 miesięczny (i dłuższy)  okres gwarancji.

Czas reakcji serwisu (S) (tj. czas usuwania awarii i usterek w okresie gwarancyjnym) - znaczenie w ocenie 10 %

W kryterium „czas reakcji serwisu” punkty będę poznawane następująco:

0 pkt –  za czas reakcji serwisu powyżej 48 godz. od momentu zgłoszenia

5 pkt –  za czas reakcji do 48 godz. od momentu zgłoszenia

10 pkt –  za czas reakcji serwisu do 24 godz. od momentu zgłoszenia.

Wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach, do 2 miejsc po przecinku (1% = 1 pkt).

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G+S). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100.

IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:

1. w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,

2. w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,

3. w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy,

4. w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania ofert 15 stycznia 2015 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Adamiuk Witold
Data wytworzenia informacji: 2014-12-30 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2014-12-30 12:55:27
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:45:53

Rejestr zmian