DOSTAWA I INSTALACJA TELEWIZORÓW HOTELOWYCH WRAZ Z MODERNIZACJĄ STACJI ODBIORCZEJ I STUDIA TV DO ODBIORU TELEWIZJI CYFROWEJ I SATELITARNEJ W OBIEKCIE CRR KRUS NIWA W KOŁOBRZEGU PRZY UL. NORWIDA 3
Numer ogłoszenia 421920-2014; data zamieszczenia: 30.12.2014 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3, którego użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS NIWA. Zamówienie będzie obejmować w szczególności:
1) sprzedaż, dostawę, instalację i pierwsze uruchomienie fabrycznie nowych 170 telewizorów 32” oraz 3 telewizorów 55” przeznaczonych do odbioru programów w systemie telewizji hotelowej w pokojach hotelowych oraz innych pomieszczeniach,
2) modernizację stacji odbiorczej z wymianą anten, studia TV i sieci antenowej wraz z dostosowaniem całości systemu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej i satelitarnej, oraz zmianę lokalizacji studia TV SAT tj. przeniesienie go z pomieszczenia gabinetu lekarskiego B-404 do pomieszczenia technicznego serwerowni D211,
3) wykonanie sieci antenowej do pomieszczenia A2-08 (sala ćwiczeń) i instalacja odbiornika TV 55",
4) pomiary jakości sygnału sieci antenowej oraz w gniazdach antenowych we wszystkich pomieszczeniach, a także wymianę gniazd niesprawnych (Zamawiający wymaga, aby protokół z pomiarów został dołączony do dokumentacji powykonawczej),
5) wykonanie kanału własnego CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3 na potrzeby reklamowo – ogłoszeniowe, w tym między innymi w celu wyświetlania informacji i komunikatów na pasku w dole ekranu telewizorów oraz wyświetlania filmów i materiałów reklamowych, z możliwością podziału ekranu na 2 - 4 części. Szczegóły dotyczące wykonania ww. kanału należy uzgodnić z kierownictwem Użytkownika – CRR KRUS NIWA,
6) instalacja terminala obsługi systemu hotelowego w pomieszczeniu recepcji z opcją sprzedaży płatnych kanałów kodowanych oraz pakietem zdalnego zarządzania systemem w zakresie instalacji i zmiany programów oraz porządkowania grup odbiorczych,
7) montaż infokiosku do samodzielnego wyboru pakietów telewizji płatnej przez gości z wydrukami kodów dostępu oraz automatycznego poboru opłat.
8) utylizacja starych, dotychczas użytkowanych odbiorników telewizyjnych na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w ilości ca 170 szt.
Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej studia TV i instalacji telewizorów, która w swoim przedmiocie będzie obejmowała również dokumenty potwierdzające atesty, certyfikaty CE i homologacje na zamontowany sprzęt i urządzenia.
Zamawiający wymaga co najmniej24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone telewizory i wykonane prace.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32324600-6; 51310000-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w całości, w terminie nie przekraczającym 45 dniod daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002z dopiskiem „Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na dostawę i instalację telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu, ul. Norwida 3”. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) Kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.
2) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
a) w przypadku warunku, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ pkt 1 ppkt 4), dokumentów o których mowa w ppkt 1) Rozdziału V SIWZ,
b) dokumentów dotyczących:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
3) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
4) Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
5) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przykładowy formularz informacji podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
6) Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału opisanych w pkt III.3), Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, jako jego Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ppkt 1-4 oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym także określa się osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się jak wyżej.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)
1. Wypełniony formularz oferty wraz z kalkulacją cenową według wzoru zamieszczonego w SIWZ.
2. Wypełniony formularz specyfikacji technicznej według wzoru zamieszonego w SIWZ .
3. Dowód wniesienia wadium
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.
III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Cena ryczałtowa brutto (C) za całość zamówienia -znaczenie w ocenie 75 %
Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Cn : Cb x 75 [pkt ]
gdzie: Cn - cena najniższa, Cb - cena badanej oferty,
Okres gwarancji (G) - znaczenie w ocenie 15 %
W kryterium „gwarancja” punkty będą poznawane następująco:
0 pkt – za oferowany co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji
5 pkt – za oferowany co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
10 pkt – za oferowany co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji
15 pkt - za oferowany co najmniej 60 miesięczny (i dłuższy) okres gwarancji.
Czas reakcji serwisu (S) (tj. czas usuwania awarii i usterek w okresie gwarancyjnym) - znaczenie w ocenie 10 %
W kryterium „czas reakcji serwisu” punkty będę poznawane następująco:
0 pkt – za czas reakcji serwisu powyżej 48 godz. od momentu zgłoszenia
5 pkt – za czas reakcji do 48 godz. od momentu zgłoszenia
10 pkt – za czas reakcji serwisu do 24 godz. od momentu zgłoszenia.
Wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach, do 2 miejsc po przecinku (1% = 1 pkt).
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G+S). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100.
IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:
1. w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
2. w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,
3. w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy,
4. w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania ofert 15 stycznia 2015 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.