Dostawa i instalacja telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV w obiekcie CRR KRUS w Kołobrzegu

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Ogłoszenia o zamówieniach

 DOSTAWA I INSTALACJA TELEWIZORÓW HOTELOWYCH WRAZ Z MODERNIZACJĄ STACJI ODBIORCZEJ I STUDIA TV DO ODBIORU TELEWIZJI CYFROWEJ I SATELITARNEJ W OBIEKCIE CRR KRUS NIWA W KOŁOBRZEGU PRZY UL. NORWIDA 3 Numer ogłoszenia 200616-2015; data zamieszczenia: 06.08.2015 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24. Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3, którego użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS NIWA. Zamówienie będzie obejmować w szczególności: 1)    sprzedaż, dostawę, instalację i pierwsze uruchomienie fabrycznie nowych 170 telewizorów 32" oraz 5 telewizorów 55" przeznaczonych do odbioru programów w systemie telewizji hotelowej w pokojach hotelowych oraz innych pomieszczeniach np. pomieszczenia dyżurki, pomieszczenia administracyjne, hol przed jadalnią, 2)    modernizację studia TV z dostosowaniem całości systemu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej i satelitarnej na bazie istniejących anten i okablowania wewnętrznej instalacji telewizyjnej, 3)    zmianę lokalizacji studia TV SAT z pomieszczenia gabinetu lekarskiego B-404 na korytarz (zmiana lokalizacji wymagać będzie położenia około 20m okablowania), 4)    wykonanie sieci antenowej do pomieszczenia A2-08 (sala ćwiczeń, odległość od punktu wpięcia około 50 m) i instalacja odbiornika TV 55", 5)    stacja odbiorcza powinna być przygotowana do odbioru programów telewizji naziemnej cyfrowej DVB-T - ilość wynikająca z ilości multipleksów 1,2,3 (osiągalne w Kołobrzegu) i cyfrowej telewizji satelitarnej - możliwość odbioru 4 transporderów, 6)    pomiary jakości sygnału sieci antenowej oraz w gniazdach antenowych we wszystkich pomieszczeniach, a także wymianę gniazd niesprawnych (Zamawiający wymaga, aby protokół z pomiarów został dołączony do dokumentacji powykonawczej), 7)    utylizacja starych, dotychczas użytkowanych odbiorników telewizyjnych na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w ilości ca 170 szt. Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej studia TV i instalacji telewizorów, która w swoim przedmiocie będzie obejmowała również dokumenty potwierdzające atesty, certyfikaty CE i homologacje na zamontowany sprzęt i urządzenia. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone telewizory i wykonane prace. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32324600-6; 51310000-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w całości, w terminie nie przekraczającym 45 dni od daty podpisania umowy. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 z dopiskiem „Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na dostawę i instalację telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu, ul. Norwida 3". Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. III.3.2) Posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. III.3.3) Dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty. III.3.4) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty. III.3.5) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1)  Kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych. 2)  Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: a)   w przypadku warunku, o którym mowa w III.3.5 dokumentów o których mowa w III.4.1) ppkt 1), b)                      dokumentów dotyczących: -  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; -  charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; -  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć: 1)  Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 2)  Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3)  Aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4)  Aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5)  Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przykładowy formularz podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 6)  Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału, opisanych w III.3.1)-III.3.5) Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w III.4.2) ppkt 1)-4). III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla dokumentu, o którym mowa III.4.2) ppkt 2) oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla dokumentów, o których mowa w III.4.2) ppkt 3) i 4). III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2, ppkt 2) - 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) 1.    Wypełniony formularz oferty wraz z kalkulacją cenową według wzoru zamieszczonego w SIWZ. 2.    Wypełniony formularz specyfikacji technicznej według wzoru zamieszonego w SIWZ . 3.    Dowód wniesienia wadium 4.    Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy. III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: Cena ryczałtowa brutto (C) za całość zamówienia -znaczenie w ocenie 75 % Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Cn : Cb x 75 [pkt ] gdzie: Cn - cena najniższa, Cb - cena badanej oferty, Okres gwarancji (G) - znaczenie w ocenie 15 % W kryterium „gwarancja" punkty będą poznawane następująco: 0 pkt -  za oferowany co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji 5 pkt - za oferowany co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji 10 pkt - za oferowany co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji 15 pkt - za oferowany co najmniej 60 miesięczny (i dłuższy)  okres gwarancji. Czas reakcji serwisu (S) (tj. czas usuwania awarii i usterek w okresie gwarancyjnym) - znaczenie w ocenie 10 % W kryterium „czas reakcji serwisu" punkty będę poznawane następująco: 0 pkt -  za czas reakcji serwisu powyżej 48 godz. od momentu zgłoszenia 5 pkt -  za czas reakcji do 48 godz. od momentu zgłoszenia 10 pkt -  za czas reakcji serwisu do 24 godz. od momentu zgłoszenia. Wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach, do 2 miejsc po przecinku (1% = 1 pkt). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G+S). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100. IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1.    w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, 2.    w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT, 3.    w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy, 4.    w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl . Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa. IV.4.4) Termin składania ofert 24 sierpnia 2015 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.   

 

DOSTAWA I INSTALACJA TELEWIZORÓW HOTELOWYCH WRAZ Z MODERNIZACJĄ STACJI ODBIORCZEJ I STUDIA TV DO ODBIORU TELEWIZJI CYFROWEJ I SATELITARNEJ W OBIEKCIE CRR KRUS NIWA W KOŁOBRZEGU PRZY UL. NORWIDA 3

Numer ogłoszenia 200616-2015; data zamieszczenia: 06.08.2015 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 70 96, fax 0 22 629 97 24.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja telewizorów hotelowych oraz wykonanie modernizacji stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Kołobrzegu przy ul. Norwida 3, którego użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS NIWA. Zamówienie będzie obejmować w szczególności:

1)    sprzedaż, dostawę, instalację i pierwsze uruchomienie fabrycznie nowych 170 telewizorów 32" oraz 5 telewizorów 55" przeznaczonych do odbioru programów w systemie telewizji hotelowej w pokojach hotelowych oraz innych pomieszczeniach np. pomieszczenia dyżurki, pomieszczenia administracyjne, hol przed jadalnią,

2)    modernizację studia TV z dostosowaniem całości systemu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej i satelitarnej na bazie istniejących anten i okablowania wewnętrznej instalacji telewizyjnej,

3)    zmianę lokalizacji studia TV SAT z pomieszczenia gabinetu lekarskiego B-404 na korytarz (zmiana lokalizacji wymagać będzie położenia około 20m okablowania),

4)    wykonanie sieci antenowej do pomieszczenia A2-08 (sala ćwiczeń, odległość od punktu wpięcia około 50 m) i instalacja odbiornika TV 55",

5)    stacja odbiorcza powinna być przygotowana do odbioru programów telewizji naziemnej cyfrowej DVB-T - ilość wynikająca z ilości multipleksów 1,2,3 (osiągalne w Kołobrzegu) i cyfrowej telewizji satelitarnej - możliwość odbioru 4 transporderów,

6)    pomiary jakości sygnału sieci antenowej oraz w gniazdach antenowych we wszystkich pomieszczeniach, a także wymianę gniazd niesprawnych (Zamawiający wymaga, aby protokół z pomiarów został dołączony do dokumentacji powykonawczej),

7)    utylizacja starych, dotychczas użytkowanych odbiorników telewizyjnych na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w ilości ca 170 szt.

Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji powykonawczej studia TV i instalacji telewizorów, która w swoim przedmiocie będzie obejmowała również dokumenty potwierdzające atesty, certyfikaty CE i homologacje na zamontowany sprzęt i urządzenia.

Zamawiający wymaga co najmniej24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone telewizory i wykonane prace.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32324600-6; 51310000-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w całości, w terminie nie przekraczającym 45 dniod daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002z dopiskiem „Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na dostawę i instalację telewizorów hotelowych wraz z modernizacją stacji odbiorczej i studia TV do odbioru telewizji cyfrowej i satelitarnej w obiekcie CRR KRUS NIWA w Kołobrzegu, ul. Norwida 3". Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.2) Posiadania wiedzy i doświadczenia

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.3.3) Dysponowania potencjałem technicznym

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.

III.3.4) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie załączone do oferty.

III.3.5) Sytuacji ekonomicznej i finansowej

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o aktualny dokument potwierdzający opłacone ubezpieczenie i oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)  Kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150.000,00 złotych.

2)  Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:

a)   w przypadku warunku, o którym mowa w III.3.5 dokumentów o których mowa w III.4.1) ppkt 1),

b)                      dokumentów dotyczących:

-  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

-  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

-  charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;

-  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art., 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:

1)  Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

2)  Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

3)  Aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

4)  Aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające uzyskanie przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.

5)  Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przykładowy formularz podany jest w załączniku nr 5 do SIWZ.

6)  Jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału, opisanych w III.3.1)-III.3.5) Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w III.4.2) ppkt 1)-4).

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.4.3.1) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla dokumentu, o którym mowa III.4.2) ppkt 2) oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla dokumentów, o których mowa w III.4.2) ppkt 3) i 4).

III.4.3.2 jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2, ppkt 2) - 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Oświadczenie w sprawie powiązań kapitałowych i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)

1.    Wypełniony formularz oferty wraz z kalkulacją cenową według wzoru zamieszczonego w SIWZ.

2.    Wypełniony formularz specyfikacji technicznej według wzoru zamieszonego w SIWZ .

3.    Dowód wniesienia wadium

4.    Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy.

III.7.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

Cena ryczałtowa brutto (C) za całość zamówienia -znaczenie w ocenie 75 %

Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Cn : Cb x 75 [pkt ]

gdzie: Cn - cena najniższa, Cb - cena badanej oferty,

Okres gwarancji (G) - znaczenie w ocenie 15 %

W kryterium „gwarancja" punkty będą poznawane następująco:

0 pkt -  za oferowany co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji

5 pkt - za oferowany co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji

10 pkt - za oferowany co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji

15 pkt - za oferowany co najmniej 60 miesięczny (i dłuższy)  okres gwarancji.

Czas reakcji serwisu (S) (tj. czas usuwania awarii i usterek w okresie gwarancyjnym) - znaczenie w ocenie 10 %

W kryterium „czas reakcji serwisu" punkty będę poznawane następująco:

0 pkt -  za czas reakcji serwisu powyżej 48 godz. od momentu zgłoszenia

5 pkt -  za czas reakcji do 48 godz. od momentu zgłoszenia

10 pkt -  za czas reakcji serwisu do 24 godz. od momentu zgłoszenia.

Wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach, do 2 miejsc po przecinku (1% = 1 pkt).

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów, powstałą w wyniku zsumowania punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach (C+G+S). Maksymalna możliwa do otrzymania ilość punktów wynosi 100.

IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności:

1.    w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,

2.    w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,

3.    w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również w przypadku zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia nowego Podwykonawcy,

4.    w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl .

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania ofert 24 sierpnia 2015 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, III p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu  Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

Osoba odpowiedzialna za wytworzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wytworzenia informacji: 2015-08-06 00:00:00
Osoba odpowiedzialna za wprowadzenie informacji: Witold Adamiuk
Data wprowadzenia informacji: 2015-08-06 11:22:15
Ostatnia modyfikacja: 2017-08-28 15:43:14

Rejestr zmian