Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
zaprasza do składania pisemnych ofert na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego
Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników za rok 2016.
1. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej netto poniżej 30 tysięcy EURO, jest badanie sprawozdania finansowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników (dalej FSUSR) za rok obrotowy 2016 w 8 Oddziałach Regionalnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, w Biurze Zarządu FSUSR oraz sprawozdania łącznego FSUSR
i sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem o prawidłowości i rzetelności sporządzonych sprawozdań.
Informacje dotyczące podstawy prawnej funkcjonowania i organizacji FSUSR dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.fsusr.qov.pl
Miejsce przeprowadzania badania sprawozdania finansowego:
Siedziba FSUSR w Warszawie oraz Oddziały Regionalne KRUS w Białystok, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Rzeszowie, i Warszawie.
2. Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca winien spełniać następujące wymagania:
a) określone przepisami prawa, w szczególności w ustawie z dnia 7 maja 2009 r o biegłych rewidentach
i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. z 2009, Nr 77, poz. 649 z późniejszymi zmianami),
b) posiadać doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia,
c) mieć możliwość zaangażowania co najmniej 6 biegłych rewidentów, niezbędnych do przeprowadzenia
badania sprawozdania finansowego w Oddziałach Regionalnych KRUS i w Biurze Zarządu FSUSR.
3. Oferta podpisana przez osoby uprawnione powinna zawierać:
a) wynagrodzenie netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) wyczerpujące informacje o Wykonawcy, w tym m.in. o formie prowadzenia działalności, jej kierownictwie i liczbie biegłych rewidentów,
c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w ustawie o biegłych rewidentach,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
e) dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów,
f) wykaz wykonywanych lub wykonanych w okresie trzech ostatnich lat usług polegający na badaniu sprawozdań finansowych z podaniem jednostek sektora finansów publicznych posiadających w swojej strukturze oddziały,
g) kserokopię aktualnie ważnej polisy ubezpieczeniowej OC działalności gospodarczej Wykonawcy,
h) harmonogram przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego w Oddziałach Regionalnych KRUS i w Biurze Zarządu FSUSR,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na uczestniczenie w co najmniej jednym posiedzeniu Rady Nadzorczej FSUSR.
Załączone do oferty kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
4. Wymagany termin przeprowadzenia badania wraz z przekazaniem opinii i raportu - do dnia 31 maja 2017 roku. Badanie sprawozdań finansowych Oddziałów Regionalnych w miesiącach marzec - kwiecień, według przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu. Przeprowadzenie badania sprawozdania Biura Zarządu i sprawozdania łącznego FSUSR w miesiącach kwiecień - maj.
5. Wybór biegłego rewidenta dokonany zostanie na posiedzeniu Rady Nadzorczej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w miesiącu wrześniu 2016 roku.
6. Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o złożenie pisemnych ofert w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na badanie sprawozdania finansowego Funduszu Składkowego USR za 2016 r.", w terminie:
do dnia 19 września 2016 r. do godz.16:00, pocztą na adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa lub bezpośrednio w sekretariacie Funduszu Składkowego pod adresem jak wyżej.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty do Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników.