Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości zabudowanej w Świnuojściu DW CZEKOLADKA

utworzony przez Witold Adamiuk | |   Aktualności

FUNDUSZ SKŁADKOWY UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓWul. Żurawia 32/34; 00-515 Warszawa; tel. (022) 629-70-96; fax (022) 629-97-24www.fsusr.gov.pl  e-mail: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl OGŁASZAPRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ ZABUDOWANEJpołożonej w Świnoujściu przy ul. Stefana Żeromskiego nr 30, działka nr 58, o powierzchni 1449 m2 będąca w wieczystym użytkowaniu Funduszu Składkowego (do dnia 05.12.2089 r.), zabudowana budynkiem „DW CZEKOLADKA”, podpiwniczonym, wolnostojącym, czterokondygnacyjnym z zagospodarowanym poddaszem, o charakterze mieszkalno-wypoczynkowym stanowiącym odrębną własność. Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej lecz nie jest wpisany do rejestru zabytków. Decyzją Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu budynek wyłączony jest z eksploatacji do czasu zapewnienia właściwych warunków ochrony przeciwpożarowej. Nieruchomość znajduje się w odległości ok. 300 m od linii brzegowej Morza Bałtyckiego, na obszarze Dzielnicy Nadmorskiej Świnoujścia, oznaczonym symbolem 84UT, dla którego Rada Miasta Świnoujścia Uchwałą Nr LXIX/559/2010 z dnia 7 maja 2010 r. uchwaliła miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.Działka graniczy odpowiednio: od północnego wschodu z ul. S. Żeromskiego, od północnego zachodu z ul. S. Małachowskiego zaś od strony południowej z działką nr 67 o powierzchni 1187 m2 będącą w wieczystym użytkowaniu Funduszu Składkowego, przeznaczoną również do sprzedaży.Dla nieruchomości prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych, księgi wieczyste KW nr 8410.Nieruchomość uzbrojona jest w następujące urządzenia infrastruktury technicznej: instalacja wodna, kanalizacja sanitarna, instalacja elektroenergetyczna (światło i siła) oraz instalacja gazowa (gaz ziemny). Informacje dotyczące przetargu:1.      Cena wywoławcza wynosi 1.101.000,00 złotych (słownie jeden milion sto jeden tysięcy złotych).2.      Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 110.000,00 złotych (sto dziesięć tysięcy złotych) na rachunek bankowy w BOŚ S.A. II O/Warszawa  Nr  07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 w terminie do dnia 9 grudnia 2010 roku (decyduje data wpływu na rachunek), z dopiskiem w treści dyspozycji „Wadium – sprzedaż nieruchomości zabudowanej w Świnoujściu”.3.      Wadium wniesione przez oferenta, którego oferta została wybrana podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia nieruchomości.4.      Wadium wniesione przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, zostanie im zwrócone bez oprocentowania w ciągu 14 dni po zamknięciu przetargu na podany w ofercie rachunek bankowy.5.      Wadium złożone przez oferenta, którego oferta została przyjęta przepada na rzecz Funduszu Składkowego, jeżeli oferent:a)     nie dokona wpłaty oferowanej ceny nabycia w wyznaczonym przez Fundusz Składkowy terminie,b)     uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego w wyznaczonym przez Fundusz Składkowy terminie,c)     jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn zależnych od oferenta.6.      Równocześnie z przepadkiem wadium oferent traci prawa wynikające z wyboru oferty.Informacje dotyczące oferty:Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta przetargowa na sprzedaż nieruchomości zabudowanej w Świnoujściu przy ul. S. Żeromskiego 30”, w terminie do dnia 10 grudnia 2010 roku, do godziny 10:00, w Sekretariacie Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Warszawie (00-515), ul. Żurawia 32/34.Oferta pisemna powinna zawierać:1.      Imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz datę sporządzenia oferty.2.      Oferowaną cenę w złotych polskich, oraz sposób jej zapłaty.3.      Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu oraz stanem prawnym i technicznym przedmiotowej nieruchomości i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 4.      Zobowiązanie oferenta do:a)     wpłacenia całości zaoferowanej ceny w terminie i na rachunek wskazany przez sprzedającego nie później jednak, niż do dnia zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego,b)     pokrycia wszelkich kosztów związanych z nabyciem nieruchomości,c)     wskazania numeru rachunku bankowego, na który, w przypadku wyboru innej oferty zostanie zwrócone wadium przez Fundusz Składkowy,d)     jeżeli oferentem jest osoba  fizyczna pozostająca w związku małżeńskim – oświadczenie, czy występuje w imieniu własnym czy też zamierza nabyć nieruchomość w imieniu swoim i małżonka do majątku wspólnego.5.      Do oferty należy dołączyć:a)     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,b)     pełnomocnictwo udzielone  w formie aktu notarialnego – jeżeli oferent działa przez pełnomocnika,c)     pełnomocnictwo udzielone przez współmałżonka w formie aktu notarialnego lub zgodę współmałżonka na nabycie nieruchomości udzielone w formie aktu notarialnego bądź umowę o rozdzielności majątkowej – jeżeli oferentem jest osoba pozostająca w związku małżeńskim,d)     dokument potwierdzający uzyskanie stosownej zgody na nabycie przedmiotu przetargu, jeżeli obowiązujące przepisy, statut, umowa spółki, akt założycielski przedsiębiorcy wymaga uzyskania zgody właściwego organu,e)     dowód wniesienia wadium.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10 grudnia 2010 roku o godzinie 10:00 w siedzibie Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Warszawie (00-515), ul. Żurawia 32/34, sala konferencyjna III piętro.Nieruchomość można oglądać po uprzednim uzgodnieniu terminu z Dyrektorem Centrum Rehabilitacji Rolników „KRUS SASANKA” w Świnoujściu pod nr telefonu: 91 382 58 00.Dodatkowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać przesyłając zapytanie faksem na nr 22 629 97 24 lub droga mailową: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.plW przypadku zaoferowania przez kilku oferentów tej samej najkorzystniejszej, tj najwyższej ceny, Fundusz Składkowy zastrzega sobie prawo wezwania oferentów do złożenia dodatkowych ofert cenowych. Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyny i z tego tytułu nie przysługuje oferentom żadne roszczenie. 

FUNDUSZ SKŁADKOWY UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW

ul. Żurawia 32/34; 00-515 Warszawa; tel. (022) 629-70-96; fax (022) 629-97-24

www.fsusr.gov.pl  e-mail: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl

OGŁASZA

PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ ZABUDOWANEJ

położonej w Świnoujściu przy ul. Stefana Żeromskiego nr 30, działka nr 58, o powierzchni 1449 m2będąca w wieczystym użytkowaniu Funduszu Składkowego (do dnia 05.12.2089 r.), zabudowana budynkiem „DW CZEKOLADKA”, podpiwniczonym, wolnostojącym, czterokondygnacyjnym z zagospodarowanym poddaszem, o charakterze mieszkalno-wypoczynkowym stanowiącym odrębną własność. Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej lecz nie jest wpisany do rejestru zabytków. Decyzją Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu budynek wyłączony jest z eksploatacji do czasu zapewnienia właściwych warunków ochrony przeciwpożarowej.

Nieruchomość znajduje się w odległości ok. 300 m od linii brzegowej Morza Bałtyckiego, na obszarze Dzielnicy Nadmorskiej Świnoujścia, oznaczonym symbolem 84UT, dla którego Rada Miasta Świnoujścia Uchwałą Nr LXIX/559/2010 z dnia 7 maja 2010 r. uchwaliła miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Działka graniczy odpowiednio: od północnego wschodu z ul. S. Żeromskiego, od północnego zachodu z ul. S. Małachowskiego zaś od strony południowej z działką nr 67 o powierzchni 1187 m2będącą w wieczystym użytkowaniu Funduszu Składkowego, przeznaczoną również do sprzedaży.

Dla nieruchomości prowadzona jest przez Sąd Rejonowy w Świnoujściu Wydział Ksiąg Wieczystych, księgi wieczyste KW nr 8410.

Nieruchomość uzbrojona jest w następujące urządzenia infrastruktury technicznej: instalacja wodna, kanalizacja sanitarna, instalacja elektroenergetyczna (światło i siła) oraz instalacja gazowa (gaz ziemny).

Informacje dotyczące przetargu:

1.      Cena wywoławcza wynosi 1.101.000,00 złotych (słownie jeden milion sto jeden tysięcy złotych).

2.      Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w pieniądzu w wysokości 110.000,00 złotych (sto dziesięć tysięcy złotych) na rachunek bankowy w BOŚ S.A. II O/Warszawa  Nr  07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 w terminie do dnia
9 grudnia 2010 roku (decyduje data wpływu na rachunek), z dopiskiem w treści dyspozycji „Wadium – sprzedaż nieruchomości zabudowanej w Świnoujściu”.

3.      Wadium wniesione przez oferenta, którego oferta została wybrana podlega zaliczeniu
 na poczet ceny nabycia nieruchomości.

4.      Wadium wniesione przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, zostanie
im zwrócone bez oprocentowania w ciągu 14 dni po zamknięciu przetargu na podany
w ofercie rachunek bankowy.

5.      Wadium złożone przez oferenta, którego oferta została przyjęta przepada na rzecz Funduszu Składkowego, jeżeli oferent:

a)     nie dokona wpłaty oferowanej ceny nabycia w wyznaczonym przez Fundusz Składkowy terminie,

b)     uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego w wyznaczonym przez Fundusz Składkowy terminie,

c)     jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn zależnych od oferenta.

6.      Równocześnie z przepadkiem wadium oferent traci prawa wynikające z wyboru oferty.

Informacje dotyczące oferty:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta przetargowa na sprzedaż nieruchomości zabudowanej w Świnoujściu przy ul. S. Żeromskiego 30”, w terminie do dnia 10 grudnia 2010 roku, do godziny 10:00, w Sekretariacie Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Warszawie (00-515),
ul. Żurawia 32/34.

Oferta pisemna powinna zawierać:

1.      Imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz datę sporządzenia oferty.

2.      Oferowaną cenę w złotych polskich, oraz sposób jej zapłaty.

3.      Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu oraz stanem prawnym
i technicznym przedmiotowej nieruchomości i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

4.      Zobowiązanie oferenta do:

a)     wpłacenia całości zaoferowanej ceny w terminie i na rachunek wskazany przez sprzedającego nie później jednak, niż do dnia zawarcia umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego,

b)     pokrycia wszelkich kosztów związanych z nabyciem nieruchomości,

c)     wskazania numeru rachunku bankowego, na który, w przypadku wyboru innej oferty zostanie zwrócone wadium przez Fundusz Składkowy,

d)     jeżeli oferentem jest osoba  fizyczna pozostająca w związku małżeńskim – oświadczenie, czy występuje w imieniu własnym czy też zamierza nabyć nieruchomość w imieniu swoim i małżonka do majątku wspólnego.

5.      Do oferty należy dołączyć:

a)     aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b)     pełnomocnictwo udzielone  w formie aktu notarialnego – jeżeli oferent działa przez pełnomocnika,

c)     pełnomocnictwo udzielone przez współmałżonka w formie aktu notarialnego
lub zgodę współmałżonka na nabycie nieruchomości udzielone w formie aktu notarialnego bądź umowę o rozdzielności majątkowej – jeżeli oferentem jest osoba pozostająca w związku małżeńskim,

d)     dokument potwierdzający uzyskanie stosownej zgody na nabycie przedmiotu przetargu, jeżeli obowiązujące przepisy, statut, umowa spółki, akt założycielski przedsiębiorcy wymaga uzyskania zgody właściwego organu,

e)     dowód wniesienia wadium.

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10 grudnia 2010 roku o godzinie 10:00 w siedzibie Biura Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Warszawie (00-515), ul. Żurawia 32/34, sala konferencyjna III piętro.

Nieruchomość można oglądać po uprzednim uzgodnieniu terminu z Dyrektorem Centrum Rehabilitacji Rolników „KRUS SASANKA” w Świnoujściu pod nr telefonu: 91 382 58 00.

Dodatkowe informacje dotyczące przetargu można uzyskać przesyłając zapytanie faksem na nr 22 629 97 24 lub droga mailową: funduszskladkowy[at]fsusr.gov.pl

W przypadku zaoferowania przez kilku oferentów tej samej najkorzystniejszej,
tj najwyższej ceny, Fundusz Składkowy zastrzega sobie prawo wezwania oferentów
do złożenia dodatkowych ofert cenowych.

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników zastrzega sobie prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyny i z tego tytułu nie przysługuje oferentom żadne roszczenie.