Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
w Warszawie
poszukuje kandydatów na stanowisko
Dyrektora Biura Zarządu
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- kierowanie bieżącą działalnością Biura Zarządu;
- planowanie, koordynowanie i nadzorowanie realizowanych zadań przez Biuro Zarządu w zakresie wynikającym z ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz Statutu Funduszu Składkowego ze szczególnym uwzględnieniem zadań i spraw prowadzonych przez bezpośrednio podległe komórki organizacyjne;
- reprezentowanie Funduszu Składkowego, zgodnie z udzielonymi przez Zarząd pełnomocnictwami;
- wydawanie wewnętrznych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Biura Zarządu i realizację zadań statutowych;
- nadzorowanie i udział w przygotowywaniu materiałów i dokumentów na potrzeby zewnętrznych organów kontrolnych;
- ścisła współpraca z Zarządem oraz głównym księgowym w zakresie w zakresie zapewnienia płynności finansowej Funduszu Składkowego;
- planowanie, koordynowanie i nadzorowanie prowadzonych remontów i inwestycji budowlanych oraz zarządzanie nieruchomościami.
Wykształcenie: wyższe
Opis wykształcenia: preferowane z zakresu ekonomii, administracji, zarządzania.
Wymagania konieczne:
- minimum 5-letni staż pracy;
- znajomość Statutu Funduszu Składkowego, ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników, ustawy o finansach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy prawo zamówień publicznych;
- wiedza i doświadczenie z zakresu sektora finansów publicznych, bankowości, rachunkowości, gospodarki majątkiem, prawa zamówień publicznych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- umiejętność analizy sprawozdań finansowych oraz myślenia strategicznego;
- znajomość instrumentów inżynierii finansowej, lokowania kapitału i budowy portfela inwestycyjnego;
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi; kompetencje kierownicze;
- umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji;
- umiejętności interpersonalne;
- wysoka kultura osobista.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w administracji,
- doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
- egzamin na Członków Rad Nadzorczych,
- egzamin Doradcy Finansowego,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 26 sierpnia 2010 r., pod adres:
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
ul. Żurawia 32/34, 09-515 Warszawa, III piętro
Inne informacje:
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( liczy się data wpływu do Funduszu Składkowego).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Przyjmujemy jedynie kserokopie dokumentów.
Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22-629 24 90