OGŁOSZENIE O NABORZE
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko:
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wymiar etatu 1/1 w Biurze Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników
Do kluczowych zadań na tym stanowisku należy:
- organizowanie, koordynowanie, monitorowanie oraz nadzór nad wszelkimi księgowymi aspektami działalności FSUSR,
- wspieranie kluczowych decyzji dotyczących zarządzania finansami, poprzez dostarczanie analiz wyników finansowych.
Główne obowiązki:
- nadzór nad zgodnością operacji księgowych z przepisami prawa (ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników, ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych, podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych) oraz procedurami wewnętrznymi,
- nadzór nad zgodnością operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo-finansowym,
- nadzór nad sporządzaniem bilansu,
- prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości,
- sporządzanie informacji finansowych na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej FSUSR,
- nadzór nad wszelkimi płatnościami i rozliczeniami,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi i Oddziałami Regionalnymi Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
- analiza i zatwierdzanie deklaracji podatkowych , ZUS oraz sprawozdań GUS,
- bieżąca współpraca z zewnętrznymi instytucjami (bankami, urzędami skarbowymi i GUS),
- zapewnienie poprawności działania oraz wdrażanie nowych funkcjonalności w użytkowanym systemie finansowo-księgowym (ZETO Lublin), oraz środków trwałych (Symfonia FORTE).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finanse i rachunkowość,
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowego, wydany na podstawie odrębnych przepisów,
- min.5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku księgowego,
- ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości i przepisów podatkowych,
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem finansami oraz ubezpieczeń w tym ubezpieczeń społecznych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- umiejętność tworzenia procedur i zasad współpracy z jednostkami terenowymi w zakresie gospodarowania środkami finansowymi,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- umiejętności analityczne i planistyczne,
- sumienność, dokładność, rzetelność, zaangażowanie oraz odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Curriculum vitae oraz list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz umiejętności (kopie dyplomów, zaświadczeń z ukończonych kursów, nabytych uprawnień, świadectw pracy itp.),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty należy przesłać na adres:
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
00-515 Warszawa
Ul. Żurawia 32/34
lub złożyć osobiście w godzinach od 9:00 do 15:00.
Termin składania dokumentów:
Do 27.11.2009 roku, decyduje data wpływu do FSUSR.
Inne informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 022-629 24 90
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Przewodniczący
Komisji Rekrutacyjnej
Jerzy Zembrzucki